Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@21:28:35 GMT

توضیحاتی در خصوص پولی شدن بزرگراه شهید شوشتری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۶۶۵

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران اعلام کرد پولی شدن تونل‌ها و بزرگراه‌های شهر منتفی شده است، گفت: هیچ برنامه‌ای در این زمینه نداشتیم.

وی در خصوص پولی شدن بزرگراه شهید شوشتری گفت: این موضوع هم در حد ایده است اما داستان این است که بزرگراه شهید شوشتری بزرگراه کمربندی خارج از تهران است و چون هزینه زیادی ساخت این بزرگراه دارد به دنبال حضور بخش خصوصی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در زمان ساخت بزرگراه شهید شوشتری باید از منطقه سرخ‌ حصار عبور کنیم و با مشکلات زیست محیطی در این منطقه روبه‌رو می‌شویم به همین دلیل باید تونل بزرگی ساخته شود تا بتوانیم این بزرگراه را بسازیم.

پورسیدآقایی افزود: نمی‌توانیم به دلیل برخورد از زمین‌های محیط زیست از سطح عبور کنیم به همین دلیل باید تونلی برای ساخت این بزرگراه احداث کنیم.

به گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، چون شهرداری بودجه کافی برای ساخت چنین تونلی ندارد این ایده مطرح است که آیا می‌توان با بخش خصوصی در این زمینه مشارکت کرد که آنها تونل را بسازند و خودشان هم بهره‌برداری کنند فعلاً موضوع در حد ایده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)