Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار موگرمون با اشاره به متوقف شدن پروژه ساماندهی چاه تامین آب شرب عشایر لنده گفت: به دلیل وجود معارض محلی تاکنون امکان ساماندهی چاه تامین آب شرب جامعه عشایری شهرستان لنده فراهم نشده است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنده، موسی محتشم ظهر امروز در نشست کمیته آب شهرستان لنده اظهار داشت: به دلیل اختلاف و سلایق مردم عشایر و نزاع مردمی امکان ساماندهی چاه آب شرب جامعه عشایری لنده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی که از روستاها و مناطق کوچ عشایر صورت گرفت هم اکنون مردم عشایر از آب چاه برای تامین آب دام استفاده می‌کنند.

مطالبات گیلانی‌ها از رئیس جمهور|‌ دولت فکری برای ‌بحران آلودگی دریای‌خزر کند؛ انتقال آب از خزر بماند برای بعددستور رئیس‌جمهور برای رهاسازی آب زاینده‌رود در نوروززاهدان| ورود آب پس از 2 دهه به بخش‌های شمالی تالاب هامون

محتشم افزود:  آب رسانی به مردم عشایر با همکاری آب و فاضلاب روستایی و امور عشایری از طریق تانکر صورت می‌گیرد و برای تامین آب شرب تا کنون مشکلی برای مردم ایجاد نشده است.

بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده مهم ترین دلیل عدم ساماندهی چاه آب مردم عشایر را نزاع مردمی دانست و ادامه داد: باتوجه به نزاع مردمی و همچنین اختلاف وسلایق مردم عشایر نشین  هم اکنون امکان ساماندهی و مرمت سازی چاه آب شرب وجود ندارد.

محتشم بیان کرد: اداره امور عشایری نسبت به نقشه کشی و ساماندهی منظم چاه‌های آب مناطق عشایر اقدام کردند اما با مخالفت مردم روبه شدند و هم اکنون پروژه ساماندهی متوقف شده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی