Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ملیکا شریفی‌نیا بازیگر سریال «دلدادگان» درباره عمکلرد جشنواره تلویزیونی «جام‌جم» طی پنج دوره برگزاری آن گفت: جشنواره «جام‌جم» سعی می‌کند تا هر دوره بهتر باشد؛ در هر صورت برای هر جشنواره‌ای که برگزار می‌شود، باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد که باعث شده عده‌ای راضی یا ناراضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره راه خودش را می‌رود و مهم‌ترین موضوع این است که همه را تشویق می‌کند و به کسانی که کار تلویزیونی می‌کنند دلگرمی می‌دهد. من فکر می‌کنم داشتن چنین جشنواره‌ای اتفاق خوب و خجسته‌ای است و هر سال که ما پیش برویم مردم بیشتر با این جشنواره آشنا می‌شوند؛ هر چند تبلیغات گسترده هم در بیشتر شناخته شدن این جشنواره بی تاثیر نخواهد بود.

شریفی نیا درباره رقابت کاندید‌اها از طریق آرای مردمی و انگیزه‌بخش بودن جشنواره بیان کرد: برگزاری جشنواره برای بیشتر و بهتر کار کردن اهالی تلویزیون بسیار انگیزه بخش است. اصولا رقابت کردن در هر زمینه‌ای لذت بخش است و باعث پیشرفت می‌شود؛ در واقع رقابت چیزی است که تلاش را چندین برابر و موجبات ترقی را فراهم می‌کند.

بازیگر سریال «دلدادگان» ادامه داد: من فکر می‌کنم این جشنواره در دو بخش مردمی و هیئت داوران اجرا می‌شود و همه بخش‌ها مورد داوری قرار می‌گیرند که خیلی موثر است.

شریفی‌نیا در پایان در خصوص سریال «دلدادگان» گفت: فیلمنامه این سریال یکی از فیلمنامه‌های محبوب من بود و زمانی هم که ساخته شد مورد استقبال مردم قرار گرفت. من معتقدم سریال ما با اینکه در زمان پخش با وقفه‌هایی روبه‌رو شد و ما طی پخش اذیت شدیم، اما جای خود را در میان مردم باز کرد و همه آن را دیدند که این نشان از موفقیت یک کار است.

گفتنی است سریال «دلدادگان» جزو بهترین تهیه کنندگی، کارگردانی، نویسندگی و بهترین بازیگر زن کمیسیون نمایش پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سریال نون خ

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • نشست خبری سریال نون خ
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»