Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار، با انتقاد از عدم تحقق سهم ۳۰ درصدی واگذاری‌ها به بخش تعاون، گفت: در صورت تحقق این بخش از قانون و رعایت ۳۰ درصد از واگذاری‌ها به بخش تعاونی، ۱۷ هزار میلیارد تومان از این محل باید به بخش تعاون اختصاص پیدا می‌کرد.

به گزارش ایسنا محمد شریعتمداری در هفتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی‌ها با تأکید بر بازرسی و مواظبت از فعالیت‌های بخش تعاون گفت: ما باید برای حفاظت از تعاونی‌ها، این بخش از اقتصاد را حسابرسی کنیم تا وضعیت آنها شفاف شود؛ چطور من هر روز باید در مقابل ساختمان وزارتخانه، شاهد تظاهرات تعاونی‌های فلان وزارتخانه و فلان دستگاه باشم؟ به همین دلیل باید نظارت کنیم تا بتوانیم پاسخگوی تظاهرکنندگان باشیم اما نگاه کنید برای حسابرسی از تعاونی‌ها، ۱۵۰ میلیون تومان طلب می‌شود که این روش حمایت از تعاون نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اعداد و ارقام تعیین می‌کند که میزان اهمیت به یک بخش چقدر است، تصریح کرد: اگر شما از جیب برای حمایت از بخشی منابع پیش‌بینی کردید، نشان می‌دهد که علاقه‌مند به بخش تعاون هستید؛ استفاده اهرمی از بودجه عمومی پس به چه معناست!؟ استفاده اهرمی این نیست که ۸۵ درصد بودجه عمومی کشور را صرف پرداخت امور جاری و حقوق کارمندان کنیم.

شریعتمداری افزود وقتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ۹۸ درصد اعتبارات مربوط به هزینه‌های جاری و فقط دو درصد برای امور غیرجاری اختصاص یابد. چطور انتظار داشته باشیم آموزش‌های مهارتی و فنی، بالنده و متعالی رشد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام