Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:02:54 GMT

خدمات ویژه شرکت خدماتی تمیز یار برای نوروز

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۴۸۱۴

خدمات ویژه شرکت خدماتی تمیز یار برای نوروز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر شما نیز یکی از ان دسته آقایان و بانوانی هستید که به دنبال بهترین و البته به صرفه‌ترین راه برای تمیز کردن منزل خود می‌باشند در این مقاله همراه ما باشید. چرا که ما قصد داریم یکی از بهترین راه‌های موجود برای تمیز کردن منزل در آستانه عید نوروز را به شما معرفی کنیم و هر آنچه را که لازم دارید در رابطه با شرکت خدماتی تمیزکار به شما بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظافت منزل با شرکت خدماتی

شرکت‌های خدماتی بسیاری وجود دارند که آستانه عید نوروز پدید آمده‌اند و همگی ادعا می‌کنند که می‌توانند بهترین خدمات را برای تمیز کردن منزل به شما ارائه بدهند. اما این مدعا تا چه اندازه صحت دارد؟ و شما به کدام شرکت خدماتی نظافتی می‌توانید اعتماد کنی؟

نظافت منزل به صورت کلی در فصول مختلف سال اتفاق می‌افتد اما در آستانه نوروز میزان تقاضاها برای تمیز کردن منزل و به قول ما ایرانی‌ها خانه تکانی اهمیت بسیاری پیدا می‌کند و با افزایش تقاضای چشمگیری مواجه خواهیم شد. تمیزیار یکی از قدیمی‌ترین شرکت نظافتی خدماتی‌هایی است که خدمات نظافت منازل و محل‌های کار را انجام می‌دهد و شما می‌توانید نظرات مثبت مردم در رابطه با تجربه‌هایی را که با ما داشته‌اند در بخش نظرات سایت بخوانید. اما چه چیزی موجب شده تا تمامی افرادی که از خدمات شرکت تمیز یار استفاده کرده‌اند راضی و خشنود باشند؟ برای یافتن پاسخ این سوال همراه ما باشید.

شرکت خدماتی نظافتی

شرکت خدماتی تمیز یار یکی از بهترین شرکت‌های نظافتی است و شما می‌توانید با انتخاب نیروهای نظافتی از این شرکت تجربه‌ای بی نظیر را تمیزی منزل خود داشته باشید. ما در تمیز یار بهترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای خانم و آقا را داریم که برای انجام تمیزکاری به بهترین نحو ممکن دوره دیده‌اند. شما می‌توانید برای خانه تکانی در عید و یا نظافت هفتگی نیرو تقاضا کنید. و یا برای تمیز کردن محوطه آپارتمان‌ها و راه پله‌ها از آن استفاده کنید.

نیروهای خدماتی ما به دو دسته اقا و خانم تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به درخواست‌هایی که دارید نیروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه ما به بررسی مزیت نیروهای خدماتی خانم و تفاوت آنها با نیروهای اقا خواهیم پرداخت.

شرکت خدماتی توسط نیروی خانم

شرکت‌های خدماتی معمولاً بابت نیروهای نظافتی خانم هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند اما چرا؟ نیروهای خان از دقت و توجه بیشتری در نظافت برخوردارند و به بهترین صورت ممکن کارهای تمیزی را برای شما انجام خواهند داد. از دیگر دلایلی که بانوان را بهترین نیروهای نظافتی تبدیل کرده است سرعت عمل آنهاست.

شرکت خدماتی نظامتی تمیز یار بهترین نیروهای خانم را در اختیار دارد و این نیروها برای انجام دادن انواع تمیز کاری دوره دیده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت می‌توانند این کار را انجام دهند. نیروی خدماتی آقا از قدرت دست بهتری برخوردار است و برای تمیز کردن پنجره و خارج از خانه بهترین انتخاب هستند. نیروهای خانم می‌توانند به شست و شوی لوازم و وسایل آشپزخانه و اتاق‌ها بپردازند، فرش و مبل را دستمال بکشند و با لوازم مخصوص به تمیز کاری سرویس بهداشتی و آینه‌ها بپردازند.

نظافت منزل امری است مهم که می‌تواند به روی روحیه تمامی افراد خانه تأثیر مثبت بگذارد. شرکت خدمات نظافتی را باید با آگاهی بسیار و تحقیق بسیار انتخاب کنید چرا که برخی از نیروهای خدماتی کیفیت لازم را برای کارهای خود ارائه نمی‌دهند و یا نیروهای خدماتی افراد معتمدی نیستند.

هزینه‌ای را که بابت نیروی خدماتی منزل پرداخت می‌کنید به عوامل بسیاری مانند ساعات کاری نیروی ما، متراژی که باید در آن کار کند و در نهایت میزان سختی کاری که باید انجام دهد بستگی دارد. البته همانطور که گفتیم نیروهای خدماتی خانم هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4559170

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه تکانی عید نوروز نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سختی دوست‌داشتنی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی