Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@22:00:01 GMT

سریال شهید بهشتی جلوی دوربین می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۵۰۰۳

سریال شهید بهشتی جلوی دوربین می‌رود

زندگی شهید بهشتی سال ۹۸ بعد از تحقیقات و نگارش فیلمنامه ساخته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، زندگی شهید بهشتی دستمایه تولید سریالی ۴۰ قسمتی می‌شود، سریال شهید بهشتی این‌ روزها مراحل تحقیقات را پشت سر می‌گذارد. تحقیقات برای نگارش فیلمنامه این سریال از یک سال و نیم پیش آغاز شده و برای پروسه تحقیقات سه مرحله پژوهش اولیه و سرفصل ها، پژوهش جامع و میدانی و همچنین پژوهش شکلی و دراماتیک در نظر گرفته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مرحله نخست پژوهش به پایان رسیده و از آبان ماه سال جاری گروه تحقیقاتی این سریال وارد فاز جدید تحقیقات یعنی پژوهش جامع و میدانی شدند که پیش بینی می‌شود این مرحله تا خرداد ۹۸ به اتمام برسد. پس از آن قرار است مرحله نهایی یعنی پژوهش شکلی و دراماتیک به موازات طراحی فیلمنامه سریال آغاز و دنبال شود.

تیم تحقیقات این سریال به سرپرستی سعید اصغرزاده کار خود را دنبال می‌کنند و نگارش فیلمنامه بر عهده حسین تراب نژاد است. این سریال محصول مشارکت و همکاری سازمان صدا و سیما، قوه قضاییه، بنیاد شهید انقلاب اسلامی و استانداری و شهرداری استان اصفهان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سریال شهید بهشتی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ قرار گرفت.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون‌خ» درباره آمار استقبال مخاطبان گفت: خوشبختانه در نظرسنجی رسانه ملی عدد قابل توجه‌ای برای فصل پنجم بیننده داشتیم و سریال مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. کسانی هم در تلوبیون سریال را دنبال می‌کنند آنجا هم رکوردشکنی کردیم.

وی درباره ساخت فصل بعدی عنوان کرد: برای ساخت فصل بعدی الان خیلی زود است صحبت کنیم و باید بررسی‌های «نون خ ۵» بیاید، از طرفی به داستان و شرایط فکر کنیم و در موقعیت مناسبت‌تر درباره آن صحبت‌کنیم.

فرجی درخصوص پرداختن به موضوعات مختلف توضیح داد: در بحث موضوعات نویسنده مستقلا به همه موارد فکر کرده بود و یک بخشی هم کار تحقیقاتی انجام داده است و در چابهار مستقر شده بود و مسائل آنها را در حوزه محیط زیست و کولبرها بررسی کرد و از این جهت مشاوره‌ای از طرف نهادی نداشتیم و آنچه که دیده شد بیشتر طراحی‌های ذهن نویسنده بود.

این تهیه کننده درباره زمان پخش خاطرنشان کرد: پخش سریال هم در زمان خوبی اتفاق افتاد و خیلی خوب حمایت شدیم و تیزرهای سریال پخش شد و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و از مدیران رسانه ملی هم تشکر می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول