Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- 12 اسفند ماه خبري به نقل از وزير راه و شهرسازي بر روي خروجي ايرنا منتشر شد که در آن به نقل از وزير راه گفته شده بود «85 درصد پروازها از استاندارد لازم برخودار نيست» در حالي که منظور وزير استاندارد نبودن خدمات فرودگاهي بود و اين خبر برآمده از سوء برداشت خبرنگار بوده است.

به گزارش ايرنا، پس از انتشار اين خبر، مشخص شد که برداشت خبرنگار از سخنان وزير راه نادرست بوده و بلافاصله و در کمتر از 15 دقيقه خبر روي خروجي ايرنا اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجا که اين سوء برداشت که به صورت سهوي پيش آمده، در برخي وب سايتها و روزنامه‌ها نيز بازتاب يافته است و امکان دارد منجر به نگراني مردم در استفاده از سيستم حمل و نقل هوايي شود، خبرگزاري جمهوري اسلامي از وزير راه و شهرسازي و مخاطبان بابت انتشار اين خبر عذرخواهي مي کند.
تاکيد مي شود که وزير راه و شهرسازي در مراسم توديع و معارفه مديران عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران اعلام کرد: 85 درصد پروازهاي ما در چند فرودگاه اصلي انجام مي شود اما خدمات رساني به مردم در اين فرودگاه ها استاندارد نيست.
محمد اسلامي تاکيد کرد: هيچ يک از فرودگاه هاي ايران در شان مردم ايران خدمت رساني نمي کنند و بايد تلاش شود در دوره جديد، با همدلي و اتحاد بتوان در صنعت هوانوردي کشور به هم افزايي بيشتري دست پيدا کرد.
اقتصام**9189**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان