Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمدرضا طالبیان ملی پوش کایاک گفت: انتخاب رئیس جدید فدراسیون قایقرانی بهترین اتفاق برای ورزشکاران و اعضای خانواده قایقرانی است. حالا فدراسیون قایقرانی سکان داری جوان برای هدایت دارد و از بی ثباتی هایی که دامن گیر این فدراسیون و همه اعضای آن بود خارج می شود و می توان با برنامه پیش رفت تا به نتایج خوب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علیرضا سهرابیان یکی از جوانترین روسای فدراسیون قایقرانی است و او باید از نیروی جوانی اش در این شرایط اقتصادی و ویژه بیشتر استفاده کند. مدیریت و مسیر فدراسیون صد در صد با فدراسیون قبلی فرق خواهد داشت و همه ورزشکاران این خانواده در تصمیماتی که او برایشان می گیرد با ایشان همراه می شوند و برای پیشرفت و ترقی پله های موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد تا به موفقیت های بزرگی که لیاقت قایقرانی ایران است برسیم.

طالبیان در پایان افزود: امیدوارم شرایط طوری پیش برود که ورزشکار را درگیر مسائل مدیریتی و اجرایی نکند، ورزشکار کارش فنی است و فقط باید درگیر مسائل تمرینی و ورزشی باشد تا بتواند به نتایج و اهداف مورد نظر برسد، در غیر این صورت ورزشکار از مسیر ورزشی خود دور می شود و دیگر نمی تواند با تمام انرژی وظیفه اش را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی ایران تیم ملی خانواده شرایط اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید