Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبا، یک مقام مسئول در فرودگاه بین‌المللی صنعا، اظهارات سخنگوی ائتلاف سعودی در خصوص وجود سکوهای پرتاب در فرودگاه بین‌المللی صنعا را تکذیب کرد.

این منبع در گفتگو با خبرگزاری سبا، ضمن تکذیب وجود سکوهای پرتاب و یا هرگونه حضور نظامی در فرودگاه صنعا، گفت: فرودگاه صنعا، غیرنظامی است و طبق استانداردهای بین‌المللی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع همچنین از اظهارات سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی که با هدف گمراه کردن افکار عمومی و عقیم کردن هرگونه تلاش برای بازگشایی این فرودگاه مطرح شده است، ابراز شگفتی کرد.

این منبع تأکید کرد فرودگاه صنعا، فرودگاهی بین‌المللی است که برای پروازهای غیرنظامی، کمک‌رسانی، امدادهای سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این منبع در ادامه افزود: هواپیماهای سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی، روزانه وارد فرودگاه صنعا می‌شوند و تمامی خدمات معمول در فرودگاه‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی و سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی ( ایکائو) به آنها ارائه می‌شود.

خبرگزاری سبا همچنین به نقل از این منبع نوشت: فرودگاه بین‌المللی صنعا آماده است تا میزبان تمامی سفرهای غیرنظامی و بشردوستانه در صورت رفع ممنوعیت از آن شود.

این منبع همچنین از شورای امنیت، سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به ائتلاف متجاوز سعودی برای بازگشایی فوری این فرودگاه  به منظور نجات بیماران به دلیل نبودِ خدمات پزشکی و دارویی فشار بیاورند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول