Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بهزادی‌راد وکیل مدافع نرگس محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره موافقت دادگاه با تحت درمان قرار گرفتن موکلش گفت: فقط گفته‌اند که خانواده از پزشک وقت بگیرند. البته ما برای یکشنبه وقت گرفته بودیم که نتوانستند هماهنگ کنند و گفتند یک وقت دیگر بگیرید که او را برای قلب و ریه و مشکلاتی که دارند به بیمارستان ایران‌مهر منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما احتمالا باید هفته آینده هماهنگ کنیم ببینیم چه روزی می‌توانند او را منتقل کنند تا ما هم وقت بگیریم. موکلم هنوز به بیمارستان منتقل نشده‌اند. 

وکیل مدافع نرگس محمدی در پاسخ به این سوال که آیا این موافقت در پی درخواستی بوده که شما صادر کرده بودید؟، گفت: بله ما درخواست کردیم و خوشبختانه مثل اینکه موافقت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روز دقیق مراجعه ایشان به بیمارستان مشخص هست یا نه؟، گفت: هنوز روز آن مشخص نیست این بستگی به بیمارستان دارد که ما بتوانیم هماهنگ کنیم چه روزی موکلم را از زندان منتقل کنند یا خیر.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که این نوبت مراجعه به پزشک برای چند روز ادامه خواهد داشت؟، تصریح کرد: فعلا با یک بار بردن ایشان به بیمارستان موافقت کرده‌اند. این انتقال به بیمارستان فقط یک نوبت و برای یک روز است چون گفته‌اند همه دکترها باشند که در آن یک روز همه دکترها او را ببینند.

وی گفت: باید منتظر باشیم. چون دکتر داروهای ایشان را عوض کرده بود، قبلا به خودش اعلام کرده بودند که دارو‌های ضد تشنج بیست‌و‌پنج اسفند حتما دوباره ویزیت و داروها چک شود، تا الان که برای بیست و پنج اسفند موافقت نکرده‌اند. در رابطه با ریه و قلب و ناراحتی‌های زنانه دیگری که دارد گفته‌اند که یک نوبت به بیمارستان ایران‌مهر منتقل می‌کنند که امیدواریم هفته آینده این کار انجام شود. 

بهزادی‌راد در پاسخ به این سوال که آیا این یک روز جزو مرخصی‌های او لحاظ می‌شود؟، گفت: نه او را یک روز صبح می‌برند مثلا ساعت ۱۰ می‌برند و تا ساعت ۱۱ یا ۱۱:۳۰ کارشان که تمام شد او را بر می‌گردانند. البته ما تقاضای مرخصی استعلاجی هم کرده‌ایم چون نیاز به عمل جراحی دارد که نزد دادستان رفته اما دادستان هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی