Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:34:10 GMT

مهیج ترین تفریحات را در این شهر ها تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۶۰۱۴


دبی از دبی بعنوان یکی از شهرهای مدرن و لوکس یاد می شود همچنین می توان گفت این شهر از نظر تفریحی نیز بسیار مجهز است اما جدا از لوکس ترین و گران ترین تفریحاتی که دارد که تنها مرفهان می توانند تجربه کنند، تفریحات دیگری نیست در دبی موجود است که در تور دبی حتما باید آن ها را تجربه کرد.
  تفریحاتی مانند چتربازی، بالن سواری، سافاری، پارک های آبی و پیست اسکی که جزء بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی به حساب می آیند گردشگرانی که قصد سفر هیجان انگیزی را تجربه کنند می توانند به راحتی به تفریحاتی از این قبیل بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنتالیا
  یکی دیگر از شهرهایی که می توانید به راحتی مهیج ترین تفریحات را در آن تجربه کنید شهر رویایی و زیبای آنتالیا است، آنتالیا که یکی از شناخته ترین شهرها به حساب می آید که با جمع آوری برترین تفریحات توانسته خود را در لیست پرطرفدار ترین شهرهای تفریحاتی قرار دهد.  در سفر با تور آنتالیا می توانید نه تنها از سواحل و تفریحات آن لذت ببرید بلکه بسیاری از جاذبه ها و بناهای باستانی که وجود دارد بازدید به عمل آورید و با یک تیر چند نشان بزنید. نکته قابل توجهی که وجود دارد هزینه های تفریحات است که نسبت به دبی ارزان تر می باشند.  
کیش
  شاید برایتان مقدور نباشید که برای تجربه این تفریحات مهیج به خارج از کشور سفر کنید در این صورت اصلا نگران نباشید زیرا کلیه این تفریحات مهیج را می توانید در سفرتان با تور کیش تجربه کنید.  جزیره زیبای کیش که سالانه میزبان بسیاری از مسافران عزیز می باشد با فراهم سازی تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی، فلایبرد و.... و همچنین تفریحاتی نظیر چتربازی، سافاری و تفریحات دیگری از این قبیل توانسته نیاز بسیاری از گردشگران را برآورده کند. پس اگر علاقمند پرداختن به اینگونه از تفریحات هستید می توانید با کمترین هزینه آنها را در کیش نیز تجربه کنید
   

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کولر را می‌توانید بپوشید!

شرکت سونی به تازگی از ریون پاکت ۵(Reon Pocket ۵) خود رونمایی کرده است که یک دستگاه پوشیدنی است که نوید امکان تنظیم دمای شخصی بدن را مانند یک تهویه مطبوع قابل حمل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این گجت جالب از روش‌های سنتی مانند پنکه‌ها و لباس‌های حجیم فاصله گرفته و راه‌حلی بالقوه راحت‌تر برای مدیریت دمای بدن در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد.

راحتی و سفارشی‌سازی حسگر محور

به نقل از آی‌ای، ریون پاکت ۵ یک فن ساده نیست. این یک ماژول ترمو-الکتریک با مجموعه‌ای از حسگرها برای ایجاد یک محیط کوچک در اطراف هسته مرکزی بدن شما است. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل می‌کنند تا نیازهای اشخاص برای راحتی را تعیین کنند.

این دستگاه پنج سطح خنک کننده برای روزهای گرم و چهار سطح گرمایش برای هوای خنک‌تر ارائه می‌دهد. برای بهینه‌سازی عملکرد آن، می‌توان آن را با ریون پاکت تگ همسان‌سازی کرد. این یک حسگر کوچک است که دما و رطوبت محیط را تشخیص می‌دهد و داده‌ها را به واحد قرار گرفته در قسمت گردن ارسال می‌کند. این دستگاه به ریون پاکت ۵ اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه گرما یا سرما را احساس کنید، شرایط راحتی شما را به طور فعال تنظیم کند.

برای کسانی که کنترل دستی را ترجیح می‌دهند، یک برنامه اختصاصی برای اندروید و آیفون این امکان را می‌دهد که سطح سرمایش و گرمایش را از طریق بلوتوث تنظیم کنند. عمر باتری آن ۱۷ ساعت با یک بار شارژ است که برای استفاده طولانی مدت ایده آل محسوب می‌شود.

اولین نمایش جهانی یک مفهوم اثبات شده

طرح مفهومی ریون پاکت پیش از این معرفی شده بود. سیستم کنترل آب و هوای پوشیدنی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن در دسترس بوده و نسخه‌های بعدی آن در بازارهای آسیایی موفق عمل کردند و اکنون شاهد یک عرضه جهانی هستیم که بریتانیا اولین بازار خارج از آسیای آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)