Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، با همت مرکز رشد واحدهای فناور، باشگاه پژوهشگران جوان ، مرکز آموزش های کاربردی کوتاه مدت برون سازمانی و دفتر توانمند سازی و آموزش های کاربردی واحد رامسر، کارگاه تخصصی تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی با حضور دانشجویان، اساتید، کارآفرینان و علاقه مندان به راه اندازی کسب و کارهای نوپا به مدت دو روز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صفا شریف عسکری مدرس و تسهیلگر این کارگاه گفت: کارآفرینی فرآیندی است که طی آن شخص کارآفرین با شناسایی یک فرصت معتبر اقدام به پرورش یک ایده نوآورانه نموده سپس با کسب و ترکیب منابع و با پذیرش ریسک اقدام به تجاری سازی آن ایده با هدف ارزش آفرینی و کسب سود می نماید.

رئیس کمیسیون آموزش و ترویج سازمان ملی کارآفرینی ایران در تعریف مدل کسب و کار افزود: مدل کسب و کار، منطق و ساز و کار یک سازمان را برای چگونگی خلق ارزش، ارائه ارزش و کسب درآمد از ایده را بیان می کند. کارآفرینی هنر و توانایی خلق و ارائه ارزش نو است.

شریف عسکری در کارگاه تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی در خصوص آشنایی با بوم مدل کسب و کار و کارکردهای آن، مسیرهای تجاری سازی ایده ی نوآورانه، مراحل خلق بوم مدل کسب و کار، روش های خلق بخش فعالیتهای کلیدی بوم، چرخه ارائه محصول قابل اعتماد و خلق فرصت و ایده‌های ناب کارآفرینانه، نکاتی را برای شرکت کنندگان بیان نمود.

پس از پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی گذراندن دوره از سوی مرکز آموزش های کاربردی کوتاه مدت برون سازمانی واحد رامسر اعطا گردید.

312 / 167 تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی واحد رامسر کوچینگ منتورینگ دکتر صفا شریف عسکری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تربیت مربی حرفه ای کارآفرینی واحد رامسر کوچینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی