Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:23:02 GMT

کرمان قهرمان تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری ولایت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۶۶۵۸

کرمان قهرمان تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری ولایت شد

تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری «ولایت» با قهرمانی تیم شهرداری کرمان بکار خود پایان داد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تور بین‌المللی دوچرخه‌ سواری «ولایت» که به میزبانی کرمان و از یازدهم اسفندماه جاری آغاز شده بود، با حضور تیم‌های داخلی و نمایندگانی از کشور‌های عراق، پاکستان، اردن، آذربایجان و یمن ، به مدت چهار روز در بخش‌های تایم تریل و استقامت در کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین سالن سنگ‌نوردی آسیا در کرمان احداث می‌شود4 رویداد ملی و بین‌المللی ورزشی در کرمان برگزار می‌شودنماینده مردم کرمان در مجلس: امروز وضعیت اسفباری در تیم فوتبال صنعت مس کرمان حاکم است

در مرحله ی نخست این تور، دوچرخه‌سواران، محور هفت باغ کرمان به مسافت 44 کیلومتر را رکاب زدند که در پایان این مرحله و در رشته تایم تریل تیمی، شهرداری کرمان بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های آذربایجان و عراق در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مرحله‌ دوم این رقابت‌ها یکشنبه 12 اسفند جاری از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان آغاز و دوچخه سوراران مسافت ٩٨ کیلومتر را رکاب زدند که در پایان عبیدا ندال از اردن، کیارش نادری از اصفهان و داوود محمدآبادی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه سواری ولایت کرمان دوچرخه سواران مسیر پارک جنگلی پردیسان قائم، مسجد صاحب‌الزمان(عج) و گلزار شهدا به مسافت ٥٦ کیلومتر را پیمودند که در نهایت، عبیدا ندال از اردن، مسعود خاکی از شهرداری کرمان و باقریوف از جمهوری آذربایجان مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.

چهارمین و آخرین مرحله این مسابقات صبح امروز از مقابل مقبره شاه نعمت الله ولی ماهان آغاز شد و که در پایان 4 روز رقابت تیم‌های شهرداری کرمان ، هیئت دوچرخه سواری اصفهان و تیم جوانان کشور اردن در مجموع عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ولایت بعد از 10 سال در کرمان برگزار شد اظهار داشت: امسال با توجه به برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان، سال خاصی برای کرمان بود و اتفاقات مهمی به ویژه در حوزه ورزش در کرمان افتاد و یا اینکه در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چند این تور در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان برگزار شد گفت: این تور به نام کرمان است و در سال‌های آتی نیز ادامه دارد و ایدواریم که تور بین‌المللی کرمان در سال‌های آتی پویا تر از قبل خبرداد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یکی از نکات مثبت این تور را برگزاری مسابقات در رده سنی جوانان عنوان کرد و افزود: امیدواریم که شاهد افتخارآفرینی این جوانان آینده‌دار ورزش دوچرخه سواری در مسابقات برون مرزی باشیم.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های خوب استان کرمان در این حوزه بیان کرد: کرمان قطب ورزش دوچرخه سورای کشور است و امیدواریم به روزهای پویای گذشته خود برگردد.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود