Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی سردار ابوالقاسم منصوری ظهر امروز در آیین رونمایی از طرح جامع محرومیت‌زدایی و مراسم اهدای 800 سری جهزیه به زوجین مناطق محروم که در تالار قدس حرم مطهر رضوی اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه همزمان با ماموریت‌های سخت و طاقت فرسا در مناطق و درگیری اشرار، تمام ظرفیت سازمانی خود را در خدمت به مردم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی زمینی سپاه در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و مناطق مرزی خراسان رضوی و جنوبی فعالیت‌های خود را در حوزه محرومیت‌زدایی با نهادهای بهزیستی و کمیته امداد با جدیت دنبال می‌کند.

معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: تاکنون 34 هزار پروژه عمرانی اجرا کرده‌ایم که این پروژه‌ها در قالب ساخت مسکن، مسجد، بازسازی حوزه علمیه، برق‌رسانی و آب‌رسانی اجرا شده است.

منصوری بیان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی نیروی زمینی سبب اشتغال‌زایی 16 هزار نفر به صورت مستقیم و 28 هزار نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های غیرعمرانی و در حوزه‌های اجتماعی 2 میلیون برنامه شامل ایجاد بیمارستان صحرایی، اهدای جهیزیه و کمک به ایتام با همکاری نهادهای انقلابی توسط نیروی زمینی سپاه صورت گرفته است.

معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: اهدای 800 سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق مرزی تنها بخشی از برنامه ما برای اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کل کشور است و آنچه در این برنامه برای ما دارای اهمیت است، توفیق همکاری با آستان قدس بوده که سبب هم‌افزایی شده است.

منصوری گفت: بسیاری از مردم و جوانان آرزو دارند در طول عمر توفیق یک وعده غذا سر سفره امام رضا(ع) را داشته باشند و شما باید اندیشه کنید که در عمر خود چه کاری کرده‌اید که امام رئوف به شما این هدایا را اهدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی سیاست و اقتصاد آستان قدس رضوی ازدواج قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه