Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:10:45 GMT

اعتماد عمومی به وقف جلب شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۶۹۷۱

اعتماد عمومی به وقف جلب شود

به گزارش ایکنا؛‌ مهر نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در نشستی با نخبگان تبلیغی کشور و مسئولان اعزام مبلغ این سازمان در شهر مقدس قم با اشاره به لزوم تکمیل داده‌های ذهنی و اطلاعاتی مبلغان در مورد واقعیت‌های موجود در اجتماع گفت: به گفته مقامات مسئول، در ماه محرم میزان جرم و جنایت در کشور کاهش می‌یابد و این امر نشان‌دهنده تأثیر فضای عمومی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس باید به دنبال بررسی فضای عمومی جامعه باشیم، اینکه چه فضایی موجب کنش‌های اجتماعی موجود می‌شود و چگونه می‌توان آن را مدیریت کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه داده‌های آماری خوبی در موضوعات گوناگون وجود دارد گفت: اکثریت قریب به اتفاق جامعه، خدا و معاد را قبول دارند و می‌توان از همین اعتقادات در راستای تبلیغ دین بهره برد.

خاموشی تصریح کرد: مدیریت اجتماعی باید در راستای حل مشکلات و کاهش تفاوت میان پنداشت عدالت و واقعیت‌های موجود گام بردارد و راهکارهای اساسی این امر را به‌درستی اجرایی کند.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به اهمیت مسئله وقف ونقش آن در سطح جامعه گفت: لازم است اعتماد عمومی را بیش از گذشته جلب کنیم تا واقفان ونیکوکاران، موقوفات خود را با اعتماد کامل به سازمان اوقاف بسپارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی