Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری روز سه شنبه در محل فدراسیون والیبال میزبان محمد وکیلی بود تا با بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های سال آینده پروژه حمایت از نوجوانان جدی تر شود. در این نشست حضور در جام جهانی کوچک به میزبانی ایتالیا در فروردین ۱۳۹۸ تصویب شد و در اولین رویداد سال آینده شاگردان وکیلی به مصاف قدرت‌های جهان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با روسیه در فاصله یک ماه مانده به مسابقات نیز از دیگر برنامه‌های نوجوانان خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک میزبان این اردوی مشترک مشخص خواهد شد. با توافق دو تیم متعاقباً محل برگزاری اردوی دو تیم ایران و روسیه اعلام می‌گردد.

تمامی برنامه‌های نوجوانان تا پایان مسابقات جهانی به سرپرست فدراسیون ارائه شد و افشین داوری حمایت همه جانبه فدراسیون در راه موفقیت نوجوانان را اعلام کرد. در پایان کادر فنی تیم نوجوانان برای مسابقات جهانی قطعی شد که اعضا به شرح زیر خواهد بود:
محمد منصوری (سرپرست)
محمد وکیلی (سرمربی)
غلامرضا مؤمنی مقدم (مربی)
حمید جعفرزاده (مربی)
مهران زارع (کمک مربی)
یاشار جوادی (کمک مربی)
رضا نصیری (پزشک)
مهدی خباز (بدنساز)
امین شاکری (آنالیزور)
مهرداد سعادت مهر (فیزیوتراپ)

کد خبر 4560299

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد وکیلی تیم والیبال نوجوانان ایران افشین داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد