Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:53:05 GMT

کارشناس داوری: گل پاختاکور هم خطا بود، هم آفساید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۷۰۷۹

کارشناس داوری: گل پاختاکور هم خطا بود، هم آفساید

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت که گل پاختاکور به پرسپولیس درست نبوده است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: دقیقه ٥ گل پاختاکور در فاز اول با خطای شماره 10 پاختاکور روی نادری بدست آمد و داور باید خطای مهاجم پاختاکور را اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه زمانی که شماره 10 پاختاکور ضربه سر می‌زند مهاجم دوم و زننده گل در وضعیت آفساید قرار داشت و گل پاختاکور در وضعیت آفساید به ثمر رسید.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا دقیقه 36 با تساوی یک - یک در جریان است.

حاشیه بازی پرسپولیس - پاختاکور| جلوگیری از ورود بانوان و تعجب پرسپولیسی‌ها از تصمیم داور

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!