Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:31:02 GMT

گوشی 20 درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۷۶۶۷

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از تصمیم کمیته رجیستری برای امکان مجدد اظهار گوشی های مسافری در سامانه گمرک و به تبع آن کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت گوشی موبایل در بازار خبر داد. ناطقان: مهدی محبی اظهار داشت: به دنبال مشکلاتی که برای ثبت گوشی‌های مسافری در سامانه گمرک و رجیستری آن برای فعال سازی به وجود آمده بود، مشکلاتی در بازار گوشی موبایل کشور ایجاد شد که هم اکنون با تصمیم جدید کمیته رجیستری، این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شب گذشته کمیته رجیستری در تصمیم جدیدی امکان ثبت و اظهار مجدد گوشی‌های مسافری را بدون رفت و آمد و خروج از کشور برای دارندگان گوشی ممکن کرد.
محبی با تاکید بر اینکه این تصمیم، آرامش را به بازار بازگردانده است، افزود: مشکل حل شده است و هم اکنون سامانه گمرک برای اظهار گوشی مسافری باز بوده و ثبت رجیستری گوشی انجام می‌پذیرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های مخابراتی و تلفن همراه گفت: این تصمیم و حل مشکل، باعث کاهش قیمت بالا رفته گوشی در بازار شده است. به نحوی که هم اکنون گوشی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به روزهای گذشته ارزان‌تر شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کمیته رجیستری در مورد واردات گوشی‌های شرکتی و ثبت و سفارش آنها نیز تصمیمات مناسبی اتخاذ کند تا مشکل واردکنندگان عمده گوشی موبایل نیز برطرف شود.
محبی با اشاره به اینکه برخی از گوشی‌های در گمرک مانده، تعیین تکلیف و وارد بازار شده است، افزود: در صورتی که تکلیف تمامی گوشی‌ها مشخص شود، شاهد بازگشت آرامش کامل به بازار گوشی موبایل خواهیم بود.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت گوشی ، تلفن همراه ، رجیستری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت گوشی تلفن همراه رجیستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین با اقدام بانک ژاپن

بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت و پس از این تصمیم، ین در برابر دلار به پایین‌ترین میزان خود در ۳۴ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی ژاپن (BoJ) اعلام کرد مطابق با انتظارات بازار، نرخ بهره خود را در صفر درصد حفظ خواهد کرد.  

این تصمیم به دنبال افزایش قبلی نرخ‌ها در ماه مارس گرفته شد، زمان پایان دوره نرخ بهره منفی ژاپن که از سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود.

نکته کلیدی بیانیه سیاست بانک ژاپن، حذف اشاره به خرید ماهانه اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs) به ارزش حدود ۶ تریلیون ین است.

ین ژاپن در روز جمعه پس از اینکه بانک مرکزی ژاپن (BoJ) تصمیم گرفت نرخ بهره خود را در صفر درصد نگه دارد، در برابر دلار آمریکا به پایین‌ترین سطح ۳۴ سال اخیر خود در برابر دلار آمریکا سقوط کرد.  

به نقل از بیزنس، دلار در برابر ین ۰.۲۴ درصد افزایش یافت و در ساعت پنج و ۳۵ دقیقه صبح به وقت اروپا به ۱۵۶.۰۲۱ ین رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!