Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در نخستین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در نخستین دیدار گروه D لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه مارات بیکمائف در دقیقه 5 برای پاختاکور و ماریو بودیمیر در دقیقه 25 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

برانکو ایوانکوویچ تیمش را در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن (88 - سروش رفیعی)، مهدی ترابی، علی علیپور و ماریو بودیمیر (71 - سیامک نعمتی) به میدان فرستاد.

سانجار کوواتوف، علیجانوف خوجی اکبر، صدرالدین عبداللائف، جلال‌الدین ماشاریپوف (77 - جواهر سیدیکوف)، دراگان چران، ایگور کریمتس، دوستونبک خامداموف، مارات بیکمائف (60 - ایگور سرگی‌اف)، شرزود عظاموف، سردار صبیرخودجائف (84 - مارکو سیمیچ) و فرخ سایفیئف نیز 11 بازیکن پاختاکور در این مسابقه بودند.

ادهم محمد، داور اردنی این دیدار به مهدی ترابی و سیدجلال حسینی از پرسپولیس و علیجانوف خوجی اکبر، فرخ سایفیئف و سانجار کوواتوف از پاختاکور کارت زرد نشان داد.

دقیقه5:اشتباه شجاع خلیل‌زاده با ارسال بازیکن پاختاکور از جناح چپ همراه شد و دراگان چران در حالی که روی محمد نادری مرتکب خطا شد با ضربه سر به توپ ضربه زد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، در شرایط آفساید به مارات بیکمائف رسید و این بازیکن دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد. داور اردنی مسابقه بدون توجه به خطا و حضور مهاجم پاختاکور در موقعیت آفساید این گل را درست اعلام کرد تا نماینده ازبکستان با نتیجه یک بر صفر از پرسپولیس پیش بیفتد.

دقیقه 8:پاس ماریو بودیمیر در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و این بازیکن با حرکت پا به توپ از سد مدافع پاختاکور گذشت، اما ضربه ترابی در آخرین لحظه توسط کوواتوف تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 10: سانتر خطرناک بازیکن پاختاکور با خروج ناموفق علیرضا بیرانوند همراه شد، اما ضربه سر دراگان چران در آخرین لحظه به دست بیرانوند برخورد کرد تا نماینده کشورمان با خوش‌شانسی گل دوم را دریافت نکند.

دقیقه 18: سانتر زیبای احمد نوراللهی قبل از اینکه در دهانه دروازه به ماریو بودیمیر برسد نوسط مدافع پاختاکور به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 24: ارسال بازیکن پاختاکور با ضربه سر بیکمائوف در محوطه جریمه پرسپولیس همراه شد که بیرانوند به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 25: پاس بشار رسن در محوطه جریمه به ماریو بودیمیر رسید و این بازیکن با کنترل و ضربه زمینی در زاویه مخالف گل تساوی و نخست سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 45: شوت صدرالدین عبداللائف از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با واکنش تماشایی علیرضا بیرانوند تبدیل به کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه 54:ارسال کرنر بشار رسن با ضربه سر چکشی کمال کامیابی‌نیا از روی نقطه پنالتی با اختلاف اندک از کنار دروازه پاختاکور به بیرون رفت. 

دقیقه 66: پاس مهدی ترابی در محوطه جریمه پاختاکور به بشار رسن رسید که ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه 72: شوت علی علیپور از پشت محوطه جریمه پاختاکور در اختیار سانجار کوواتوف قرار گرفت.

حاشیه بازی پرسپولیس - پاختاکور| تشویق نوروزی با تاخیر و خوشحالی از باز شدن دروازه استقلال


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد