Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در لایحه بودجه ۹۸ نکات خوبی برای اشتغال زایی به تصویب رسیده است، گفت: امسال ۲ هزار میلیارد برای اشتغال زایی در کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافته بود که سال آینده به ۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمد وحدتی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در لایحه بودجه 98 نکات خوبی برای اشتغال زایی به تصویب رسیده است، اظهار داشت: امسال 2 هزار میلیارد برای اشتغال زایی در کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافته بود که سال آینده به 5 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این حجم تسهیلات اشتغال زایی اقشار محروم، 2500 میلیارد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و 2500 میلیارد برای افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار میلیارد تومان هم برای راه اندازی پنل های خورشیدی و اشتغال زایی از این زمینه در نظر گرفته شده است گفت: بسیج سازندگی مسئولیت این پروژه بزرگ را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به لحاظ معافیت‌های مالیاتی به تولید کنندگان در بودجه 98 کشور خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح، معافیت مالیاتی به تولیدکنندگانی تعلق می‌گیرد که مواد اولیه وارد کرده و پس از تبدیل به محصول، آن را صادر می‌کنند و یا تولید کنندگانی که صادرکننده هستند.

اولتیماتوم استاندار تهران به بانک‌های کم کار در پرداخت تسهیلات اشتغال50 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شدبیرجند| پرداخت تسهیلات به مراکز صنعتی با اولویت اشتغالزایی باشد

نماینده مردم بستان آباد در مجلس رویکرد دولت و مجلس در حوزه اشتغال را در مرحله اول «حفظ وضعیت موجود» دانست و گفت: در مرحله دوم، دولت و مجلس به دنبال ایجاد اشتغال به ویژه برای اقشار ضعیف جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین روستاییان است که در این زمینه اعتبارات کافی در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت و پایش تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال با دقت بیشتری انجام گیرد تا وام‌ها در محل مورد نظر برای ایجاد اشتغال صرف شده باشد، ابراز داشت: در آذربایجان شرقی 5600 شغل در طرح اشتغال روستایی و 9000 شغل در طرح اشتغال فراگیر باید ایجاد شود.

وحدتی تاکید کرد: باید به این هدف اشتغال زایی برسیم وگرنه این تسهیلات به افزایش نقدینگی در جامعه و تورم منتج می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در تیرماه وضعیت استان عقب بود و رتبه کمتر از 20 بودیم ولی الان رتبه 5 را داریم افزود: دستگاه‌ها و بانک‌هایی که در روند ایجاد اشتغال فعالیت خوبی داشته‌اند باید تشویق شوند و نهادها و بانک‌هایی که تعلل و کوتاهی می‌کنند باید تنبیه شوند تا این طرح اشتغال زایی با قدرت بیشتری در استان اجرایی شده و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد