Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@21:34:07 GMT

تساوی ناامیدکننده سرخپوشان مقابل نماینده ازبک

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۷۷۵۹

به گزارش پارسینه؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

در این مسابقه که با قضاوت ادهم محمد داور اردنی برگزار شد، مراد بیکمائف (۵) برایپاختاکور و ماریو بودیمیر (۲۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، ماریوبودیمیر (۷۱ - سیامک نعمتی)، محمد نادری، علی علیپور و بشار رسن (۸۸ - سروش رفیعی) وارد زمین کرد.

دقایق ابتدایی این مسابقه با اشتباهات بازیکنان پرسپولیس و بازی هجومی و مالکانه تیمپاختاکور همراه بود و خیلی زود هم به نتیجه رسید.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس در دقیقه ۵ در دفع توپ کنار محوطه جریمه پرسپولیس دچار اشتباه شد. همان توپ روی دروازه نماینده ایران سانتر شد که ابتدا با ضربه سر بازیکنان پاختاکور به تیرک پرسپولیس خورد و در برگشت توسط بیکمائف به گل تبدیل شد. این گل هم مشکوک به خطای بازیکن پاختاکور بود و هم مشکوک به آفساید اما داور آنراصحیح اعلام کرد.

پرسپولیس بعد از این گل در دقیقه ۸ می‌توانست توسط مهدی ترابی به گل تساوی برسد ولی ضربه ترابی در یک رفت و برگشت به کرنر رفت. در دقیقه ۱۰ بازهم تیم پاختاکور این فرصت را داشت که روی خروج اشتباه بیرانوند به گل دوم برسد که این موقعیت از دست رفت.

در نهایت این ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس بود که در دقیقه ۲۵ روی پاس بشار رسن توانست با یک شوت از درون محوطه جریمه پاختاکور کار را به تساوی بکشاند.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست یکی از بازیکنان پاختاکور شوت سنگینی به سمت دروازه پرسپولیس زد که با واکنش خوب بیرانوند راهی کرنر شد. در ادامه تلاش بازیکنان ثمری نداشت تا نیمه نخست با نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.

در نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر شد و کیفیت مسابقه افت کرد. مهمترین موقعیت دقایق ابتدایی این نیمه، در دقیقه ۵۳ و با ضربه سر کمال کامیابی نیا رقم خورد با اختلاف کم از کنار دروازه پاختاکور به بیرون رفت.

برانکو در دقیقه ۷۱ برای افزایش سرعت تیمش، سیامک نعمتی را به جای بودیمیر وارد زمین کرد. بازیکنان پاختاکور در این نیمه بیشتر به دنبال گرفتن سرعت مسابقه بودند تا با همین یک امتیاز ایران را ترک کنند.

سروش رفیعی هم در دقایق پایانی به جای بشار رسن ‏‬ به بازی آمد اما این تعویض‌ها هم تأثیری در نتیجه بازی نداشت تا مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک تمام شود.

با این نتیجه، رکورد نباختن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در لیگ قهرمانان آسیا به ۱۸ مسابقه رسید.

در دیگر بازی این گروه، تیم‌های الاهلی عربستان و السد قطر از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم

تیم‌های استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا استون ویلا در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا (گل به خودی) و راجرز از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم مودوئکه در دقیقه ۶۲ و گلگر در دقیقه ۸۱ برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان اونای امری با این تساوی ۶۷ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند. چلسی هم با ۴۸ امتیاز نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم