Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو این در بازی های ابتدای هفته خود مقابل رقبای سنتی شکست خوردند؛ رم به لاتزیو باخت و پورتو در خانه مغلوب بنفیکا شد تا صدر جدول را از دست بدهد. حذف از لیگ قهرمانان اروپا، برای هر یک از دو تیم گران به خصوص رم گران تمام خواهد شد؛ نرسیدن جالوروسی به جمع 8 تیم به احتمال فراوان به معنی پایان کار دی فرانچسکو در رم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- در یکی از بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آ اس رم میهمان پورتو است؛ بازی رفت دو تیم با برتری 2-1 رم به پایان رسید:

مشخصات بازی 4شنبه؛ 15 اسفند ماه 1397 - 6 مارس 2019 ساعت 23:30 به وقت ایران دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داور: جونیت چاکر ورزشگاه: دراگوی پورتو

ترکیب احتمالی دو تیم

خاویر پاستوره و جنگیز اوندر مصدومان رم هستند.

ممکن است اولسن جای خود را در ترکیب به میرانته بدهد؛ همچنین مارکانو و کارسدوپ شانس خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب به جای فازیو و فلورنتزی دارند.

وینسنت ابوبکر، تنها مصدوم پورتو است.

نکات آماری بازی ادین ژکو در 9 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا 8 گل و 5 پاس گل به ثبت رسانده است. در 18 بازی اخیر خارج از خانه رم در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم فقط 2 بار پیروز شده است (مقابل قره باغ و زسکا مسکو)؛ 5 تساوی، 11 شکست و 2 برد! رم در 30 بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان اروپا، کلین شیت نکرده است. رکورد این رقابت ها از این حیث با همین تعداد بازی (30) به طور مشترک در دست رم و سلتیک است؛ تیم ایتالیایی در صورت دریافت گل در بازی مقابل پورتو، به تنهایی رکورددار این آمار منفی می شود. در 5 دیداری که جونیت چاکر قاضی بازی های رم بوده، این تیم فقط یک بار برنده شده است. (3 باخت، 1 تساوی و 1 برد مقابل زسکا مسکو) پورتو با 16 امتیاز از دور گروهی صعود کرد و بهترین عملکرد را از نظر امتیازگیری در بین همه تیم ها داشت. رم در 11 بازی اخیرش در همه رقابت ها فقط دو بار شکس خورده است: 7 برد، 2 تساوی و 2 شکست. رم در 13 بازی اخیر خارج از خانه اش در همه رقابت ها فقط 4 بار برنده شده است. پورتو در همه بازی های خانگی این فصل خود در رقابت های مختلف، گلزنی کرده است. در 10 مورد از 11 بازی اخیر رم در لیگ قهرمانان اروپا، بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است. نتایج دو تیم در 5 تقابل قبلی

فرم اخیر دو تیم

پیش بینی از نگاه هواسکورد

پورتو 2-1 آ اس رم

نظرسنجی اختصاصی طرفداری

به نظر شما در پایان بازی پورتو-آ اس رم، کدام تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد؟

.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور