Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:24:28 GMT

قزوین صاحب ورزشگاه ویژه معلولان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۰۵۹

قزوین صاحب ورزشگاه ویژه معلولان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش همبستگی وآئین تجلیل از ورزشکاران دارای معلولیت با همکاری هیئت ورزش‌های جانبازان، معلولان، نابینایان و ناشنوایان سه شنبه شب با حضور کاظم نظم ده مدیرکل توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، وارثی مدیرکل بهزیستی استان و جمع کثیری از ورزشکاران معلول مدال آور و خانواده‌های آنها در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود محمدی در این مراسم گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر بستر خوبی برای حضور معلولان در جامعه ایجاد شده و در عرصه ورزش هم شاهد درخشش معلولانی هستیم که با انگیزه و عزمی راسخ در میادین ورزشی بخوبی درخشیده‌اند.

وی افزود: تشکل بخش خصوصی در عرصه معلولان در استان از نهادهای مردمی بسیار تواناست و توانسته اقدامات مناسبی برای فعال سازی این گروه انجام دهد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: آقای موسوی رئیس هیئت ورزش معلولان و جانبازان استان هم در حوزه اقتصاد و هم ورزش بسیار موفق عمل کرده‌اند و با حمایت از معلولان در شکوفایی توانمندی و استعدادهای این جامعه مؤثر بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

محمدی اضافه کرد: در دیدار با وزیر ورزش مقرر شد یک ورزشگاه ویژه معلولان در استان قزوین احداث شود که با کمک بخش خصوصی این کار بزرگ در استان رقم خواهد خورد که این کار می‌تواند به شکوفایی و پویایی ورزش معلولان کمک مؤثری کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزشکاران معلول استان قزوین در رقابت‌های پارالمپیک خوب درخشیدند و ما وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم تا موفقیت‌های بیشتری داشته باشند.

وی گفت: در تقدیر از مدال آوران نباید هیچ تفاوتی بین قهرمانان آسیایی و پاراسیایی و المپیکی و پارالمپیکی باشد تا انگیزه ورزشکاران تقویت شود.

در این مراسم از ۳۰۰ ورزشکار معلول و جانباز مدال آور استان در رشته‌های مختلف و پیش کسوتان آنها تجلیل شد.

کد خبر 4560398

منبع: مهر

کلیدواژه: داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ورزش معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

کد خبر 6094219

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور