Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@20:22:18 GMT

توجه به گفتمان سازی بیانات رهبر انقلاب در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۳۰۸

توجه به گفتمان سازی بیانات رهبر انقلاب در جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار غلامرضا احمدی در سی و هفتمین یادواره ۹۳ شهید روستای قلعه نو خرقان در حسینیه اعظم این روستا با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین در سخنانی با تقدیر و تجلیل از شهدا و خانواده‌های آنان اظهار کرد: اگر امام راحل و شهدا نبودند یا امروز این امام حی و خلف صالح امام راحل و رزمندگان مدافع حرم نبود خدا می‌داند نمی‌دانیم آن چیزی که در اتاق فکر آمریکا و صهیونیست چی برای ناموس و دین و امنیت ما تدارک دیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اسلام و حیثیت و شرف و ناموس و امنیت و همه را مرهون فداکاری شهدا هستیم و خداقوت به برگزار کنندگان این یادواره شهدا و خانواده‌های آنان که یک منطقه سه هزار نفری به اندازه تمام جهان اسلام در عصر امام معصوم حسین (ع) شهید تقدیم انقلاب کرده اند.
فرمانده تیپ ۱۲ قائم در دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع برگزار کنندگان کنگره استان کرمان خاطر نشان کرد: رهبری در آنجا تاکید کردند که دشمن نمی‌خواهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نشر پیدا کند چرا که اگر نشر پیدا کند دشمن نمی‌تواند کاری کند و دوباره شکست می‌خورد.
وی ادامه داد: امام راحل فرمود: از محرم و صفر اسلام زنده است و با همین جلسات انقلاب اسلامی با نشاط و شادابی و سرزنده در عرصه مقابله با دشمن با تحویل علم به دست صاحب اصلی آن محقق می‌شود پس این جلسات مهم است.
احمدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام گفت: پنج ویژگی شهیدان دارند که پیامبران اولوالعزم حتی من پیامبر خاتم هم ندارم و اولین ویژگی شهید با شرایط خاص روح مطهرش را خدا قبض می‌کند، اما من و همه مردم را عزرائیل قبض می‌کند و تنها شهیدان با شرایط خاص بدون غسل و کفن دفن می‌کنند و با فراغت روح از جسم نام همه عوض و میت می‌شوند، اما شهید ارتقا پیدا می‌کنند به شهید عالی مقام و آخرین ویژگی آن است که دستگیری ما از لحظه‌ای که شهید می‌شوند و نباید دست کم بگیریم قدرت شهدا را و قدر بدانیم.
فرمانده سابق سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به پیام امت امام در شهادت آیت الله محلاتی اظهار کرد: امام امت در توصیف مقام شهیدان قلم زدند و فرمودند که قلم و صاحب قلم شایسته توصیف مقام شهیدان و همانا که خدا با آیه قرآن توصیف کرده شایسته نیستید و کسانی که خدا در قرآن در کنار پیامبران اولوالعزم توصیف کرده تو شایسته نیستی و به کناری برو که یارای گفتمان نیستی.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر خواندن صحیفه نور و وصیت نامه امام راحل عنوان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب را هم به عنوان دستورات پاسداری از نظام و انقلاب بدانید، مانند شهدا که جملات امام راحل حسب العین خود قرار می‌دادند و بدون، چون و چرا حرکت می‌کردند.
احمدی با تاکید بر توجه به بیانات رهبر انقلاب در مسیر حرکت و پاسداری از نظام اسلامی گفت: جلسات شهدا بستن عهد و پیمان با آن‌ها برای ادامه دادن راه آنهاست و امام راحل تاکید دارد نباید شهادت تا این مرحله به سقوط بکشانیم که در عوض شهادت ما خرمشهر آزاد شد، این خیالات باطل لیبرال هاست و ما می‌گوییم تا شرک و کفر است ما هم هستیم
وی با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر و توجه به بیانات رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: مقصد این است که ۹۵ درصد از شهیدان در وصیت نامه خود گفتند دفاع از اسلام مقصد ما در حضور در جبهه است و ۹۳ درصد گفتند اطاعت از امر، ولی فقیه است که ما جبهه آمدیم و ما هم باید به تاسی از شهدا یک تغییر رویه ولایت پذیری داشته باشیم.
معاون بازرسی سپاه پاسداران با اشاره به سخنان رهبری در جمع خبرگان رهبری گفت: رهبری در این جمع تاکید می‌فرمایند که نظام در کارزار عظیمی قرار دارد و در جمع پاسداران در دانشگاه امام حسین (ع) به در پیش بودن خرمشهر‌ها اشاره می‌کند و جهاد کبیر را تصریح می‌کند و توجه به داخل می‌دهند که مراقب باشید و جلسات شهدا یعنی تبیین مواضع رهبر انقلاب اسلامی است.
فرمانده تیپ ۱۲ قائم در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: خط درگیری ما بین ما آمریکا همه خواهند گفت دو هزار کیلومتر آنطرف‌تر در مرز‌ها در سوریه است و خدا را شاکریم، اما اگر تصور کنیم آن کسی که به مالک اشتر امان نداد و اگر خیال کنیم در نظام نیستند اول اشتباه اینجاست و باید قرارگاه فرهنگی در مساجد ایجاد کنیم با توجه به ۸۰ هزار مسجد در کشور که باید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم نیمه پر لیوان انقلاب را ببینیم با صدر اسلام برابری می‌کند و باید قدر بدانیم این نعمت را با همه مشکلاتی که هست و سردار سلیمانی در حضور مراجع تقلید گفت که شیعه در این هزار سال به اقتدار امروز نرسیده بوده است.
سی و هفتمین یادواره ۹۷ شهید روستای قلعه نو خرقان شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه شاهرود، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولین استانی و شهرستانی در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد.
در این برنامه گروه فرهنگی فدک به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداخت و ذاکر اهل بیت علی شریعتی در وصف شهدا مرثیه خوانی کرد.
این یادواره به یاد سه شهید گمنام، دو سردار شهید حسن رضایی و حسین منتظری، شهیده پروین شریعتی و ۹۲ شهید این روستا به همت ستاد یادواره شهدا و پایگاه‌های بسیج محمد رسول الله (ص) و کوثر بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء و جامعه زنان زینب کبری (س) اجرا گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند