Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@07:44:53 GMT

کشف گور دسته جمعی در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۴۴۸

کشف گور دسته جمعی در سوریه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بقایای اجساد ۳۰۰ نفر در نزدیکی اردوگاه الرکبان سوریه در نزدیکی مرز عراق کشف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه خبر داد که بقایای اجساد ۳۰۰ نفر را در داخل یک گور دسته جمعی در اردوگاه الرکبان در سوریه کشف کرده است.

اردوگاه الرکبان در منطقه التنف واقع در شرق سوریه قرار داشته و حدود ۶۰ هزار نفر ساکن اردوگاه الرکبان هستند که در شرایط انسانی بسیار دشوار به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روز پیش وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های آمریکایی حاضر در منطقه التنف سوریه، با درخواست مشترک دمشق و مسکو جهت اعزام اتوبوس برای انتقال آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان مخالفت کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که آمریکایی‌ها در حالی با این درخواست مخالفت کرده‌اند که مقامات سوری همه تسهیلات لازم را برای انتقال این آوارگان به اقامتگاه‌های دائمی را مهیا کرده بودند.

سازمان صندوق کودکان ملل (یونیسف) پنجشنبه گذشته طی گزارشی اعلام کرد که هر پنج روز، یک کودک سوری در اردوگاه الرکبان جان خود را به دلیل شرایط بد معیشتی از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گور دسته جمعی سوریه التنف سوریه الرکبان داعش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت