Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:25:34 GMT

بوشهر|هفته‌های قرآنی در ۵ استان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۸۷۷۶

بوشهر|هفته‌های قرآنی در ۵ استان برگزار شد

ناظر طرح هفته‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هفته‌های قرآن و عترت امسال در ۵ استان برگزار شد و مورد استقبال مردم به ویژه جامعه قرآنی قرار گرفت. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، ایرج دلاور رفیعی  عصر امروز در حاشیه برگزاری  آیین قرآنی در خورموج  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه هفته قرآن و عترت نقش مهمی در گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی دارد اظهار داشت: تحقق زیست بوم قرآنی و عملیاتی شدن سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه معصومین (ع) در زندگی از اهداف مهم برگزاری هفته‌های قرآن و عترت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ترویج و تبلیغ فرهنگ و مفاهیم قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری هفته‌های قرآن و عترت دانست و تصریح کرد:توجه به  سطح کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی و افزایش ارتباط سازمانی و تعامل مثبت بین دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و قرآن از دیگر اهداف برگزاری هفته قرآنی است.

ناظر طرح هفته‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر  مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی در امر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: هفته‌های قرآنی و عترت امسال در 5 استان برگزار شد و مورد استقبال مردم به ویژه جامعه قرآنی قرار گرفت.

رفیعی با بیان اینکه امسال دومین دوره هفته قرآن و عترت در استان‌ها  برگزار شده است افزود: این برنامه در استان فرهنگی دوست داشتنی بوشهر با شکوه خاصی برگزار شد که نشان از انس داشتن مردم این استان به کتاب وحی است.

وی بیان کرد: در برنامه هفته قرآن و عترت، تنوع در رشته‌های فرهنگی، بخش کودکان و خصوصا رشته‌های خاص استان بوشهر مانند  پامنبری و شروه خوانی به شکل خوب برگزار شد.

بیش از 1300 نفر در آزمون سراسری قرآن در استان بوشهر به رقابت پرداختندبوشهر|بیش از 21 برنامه در روز قرآنی بوشهر برگزار می‌شود4 جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی در استان بوشهر برگزار می‌شود

ناظر طرح هفته‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: شاخص برنامه‌ها با تقویت و مشارکت بخش مردمی در اجرای برنامه‌های قرآنی و توجه ویژه به حوزه عترت و درقالب موضوع سبک زندگی اسلامی و تبلیغ و ترویج مفاهیم حیات بخش قرآنی مورد توجه است.

رفیعی تاکید کرد: فعالیت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام استانهای کشور است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی