Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@15:06:12 GMT

خبر فوری / ناپدید شدن کشتی تجاری ایران در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۹۱۵۹

رکنا: رئیس تعاونی لنج‌داران شهرستان دیر گفت: یک فروند شناور تجاری بندر دیر پس از خروج از اسکله الرویس قطر ناپدید شده و از سرنوشت آن اطلاعی نداریم.

عبدالمجید رسولی‌زاده اظهار داشت: یک فروند شناور باری با شش سرنشین ساعت دو بامداد روز جمعه دهم اسفندماه از اسکله الرویس قطر به سمت آب‌های بندر دیر حرکت می‌کند که از آن لحظه ارتباط آنها قطع شده و متأسفانه هیچ‌گونه اطلاع دقیق و مؤثقی از سرنوشت آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تعاونی لنج‌داران شهرستان دیر با بیان اینکه آخرین بار در دقایق اول بامداد دهم اسفندماه شناور دیگری با سرنشینان این شناور در ارتباط بوده است، افزود:مراتب جهت پیگیری به فرمانداری شهرستان دیر اعلام شده و آنها نیز به ستاد مدیریت بحران استان مخابره کرده‌اند که با توجه به مشخص نبودن نقطه طول و عرض جغرافیایی شناور امکان جستجو بسیار دشوار است.

وی با اعلام اینکه تا جایی که اطلاع داریم این شناور از نظر فنی مشکلی نداشته است اما شرایط جوی دریایی از روز جمعه تا امروز نامساعد می‌باشد،یادآور شد: از کلیه شناورهایی که در این مسیر رفت و آمد دارند استدعا داریم اگر موردی مشاهده کردند اطلاع داده تا خانواده‌های سرنشینان این شناور از نگرانی خارج شوند.

به گزارش فارس، پنج روز است که این شناور ناپدید شده و از وضعیت آن اطلاعی در دست نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث ایران خلیج فارس قطر شهرستان اسکله عکس دختر جسد فیلم تهران زندگی آتش مرگ عجیب پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم

۱۰ اردیبهشت روزی افتخارآمیز در تاریخ ایرانیان است، در ۲۲ تیرماه ۱۳۸۴، هیات دولت مصوبه‌ای را تایید کرد که به موجب آن دهم اردیبهشت هرسال، “روز ملی خلیج فارس” نام گرفت.

روزی که یادآور ازخودگذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه بر سواحل جنوبی کشور (۲۱ آوریل ۱۶۲۲ میلادی) در پی رشادت‌های سپاه ایران به رهبری امیرالامرای فارس (امام قلی‌خان) می‌باشد. شاه عباس صفوی  در این روز در سال ۱۶۲۱ میلادی توانست هرمز را از چنگ پرتغالی‌ها درآورد، تا همیشه به خاطر این اقدامش از او به نیکی یاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • خلیج فارس برگی از تاریخ پر افتخار و چند‌هزار ساله ایران
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس