Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@14:22:03 GMT

شاخ اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۹۴۰۱

رکنا: چهره‌اش شبیه یکی از بازیگران معروف سینما است و همین چهره خوب و عکس‌های به روز باعث شده تا تعداد فالوورهای اینستاگرامش به 37 هزار تا برسد. اما کری خوانی اش در فضای مجازی او را به پلیس امنیت کشاند.

به چه جرمی دستگیر شدی؟چند کاربر با آیدی‌ها و عکس‌های جعلی در اینستاگرام من فحش می‌گذاشتند. تعداد این فحاشی‌ها به قدری زیاد شد که تصمیم گرفتم جوابشان را بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌شد جواب نداد. من هم یک لایو یک دقیقه‌ای گذاشتم و جواب آنها را دادم. ولی همین آدم‌ها لایو مرا از روی اینستاگرامم برداشته و منتشر کردند.

چند فالوور داشتی؟ 37 هزار تا. البته الان صفحه‌ام را بسته ام. اما صفحه خوبی داشتم و حتی تبلیغات هم می‌گرفتم.

سابقه داری؟بله. تا به حال 12 بار دستگیر شده‌ام و سال‌های زیادی از 27 سال عمرم را در زندان به سر برده‌ام. اما وقتی از زندان بیرون می‌آیم دوباره دوستان به سراغم می‌آیند و همه چیز مثل قبل می‌شود. چه بگویم که خود کرده را تدبیر نیست.

ازدواج نکردی؟هر بار که خواستم بروم خواستگاری، اطرافیانم به سراغ خانواده دختر مورد نظر رفته و آنقدر بد مرا گفتند که آنها جواب نه به من دادند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فضای مجازی عکس سینما پلیس امنیت اینستاگرام عکس دختر فیلم جسد تهران زندگی آتش مرگ عجیب پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟

ایتنا - پژوهشگران انگلیسی که اولین واکسن سرطان مبتنی بر فناوری نوآورانه «ام‌آر‌ان‌ای» را برای درمان ملانوم یا سرطان پوست آزمایش کرده‌اند می‌گویند این ماده در درمان دیگر سرطان‌ها نیز آزمایش می‌شود.
کتر هدر شاو، محقق ملی هماهنگ‌کننده این کارآزمایی، می‌گوید این تزریق‌ها پتانسیل درمان افراد مبتلا به ملانوم را دارند و در سرطان‌های دیگر از جمله ریه، مثانه و کلیه آزمایش می‌شوند.

این واکسن سفارشی که "نئوآنتی ژن درمانی فردی" نامیده می‌شود، برای تحریک سیستم ایمنی بدن طراحی شده تا بتواند با نوع خاص سرطان و تومور هر بیمار به طور جداگانه مقابله کند.

دکتر شاو می‌گوید: "این یک درمان کاملاً فردی است که برای هر بیمار به صورت اختصاصی ساخته می‌شود. ساختار واکسن با ژنتیک مخصوص تومور آن فرد هماهنگ است."

این واکسن به سیستم ایمنی آموزش می‌دهد تا پادتن‌هایی برای حمله به آنتی‌ژن‌های سلول‌های سرطانی بسازد. برای طراحی آن، نمونه تومور بیمار برداشته شده و دی‌ان‌ای آن توالی‌یابی می‌شود که در این فرآیند از هوش مصنوعی نیز استفاده می‌شود.

نتایج آزمایش‌های مرحله دوم نشان داد احتمال مرگ یا بازگشت سرطان در افرادی که این واکسن را همراه با درمان ایمونوتراپی دریافت کردند، نسبت به گروه کنترل تقریباً نصف (۴۹ درصد) کاهش یافته است.

در این مرحله نهایی کارآزمایی که توسط بنیاد NHS لندن هدایت می‌شود، بیماران هر سه هفته یک بار یک میلی‌گرم از واکسن ام‌آر‌ان‌ای را به همراه دوز دیگری از ایمونوتراپی برای حدود یک سال دریافت خواهند کرد.

فناوری ام‌آر‌ان‌ای پیش از این در تولید واکسن‌های کرونا نیز استفاده شده بود. اکنون محققان امیدوارند با بهره‌گیری از همین فناوری، بتوانند انقلابی در درمان سرطان‌ها به وجود آورند.

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم