Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@07:29:22 GMT

بیوگرافی بازیگر نقش فخری در سریال «بانوی عمارت» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۹۵۱۸

بیوگرافی بازیگر نقش فخری در سریال «بانوی عمارت» +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: سریال بانوی عمارت ملودرامی تاریخی و عاشقانه در دوران قاجار است که مریم مومن به عنوان اولین کار حرفه‌ای خود در آن ایفای نقش کرد. نقش فخری در این مجموعه یکی از نقش‌های اصلی به شمار می‌رود که نظر خیلی از مخاطبان را به خود جلب کرده بود.

در این گزارش سعی کرده ایم، شما را بیش‌تر با بازیگر نقش فخری (مریم مومن) در سریال بانوی عمارت آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقش فخر الزمان در بانوی عمارت

بازیگر کم سن، ولی با استعداد با بازی در این سریال نشان داد که توانایی پیشرفت و ترقی در این حرفه را دارد و می‌تواند برای آینده هنری اش گام‌های بلندی بردارد. مریم مومن در کنار افراد با تجربه توانست نگاه بسیاری از مخاطبان را به سوی خود بکشد. سریال بانوی عمارت هر شب از شبکه سه سیما در حال پخش بود. کارگردان این مجموعه تاریخی عاشقانه آقای عزیز الله حمیدنژاد است. از سایر بازیگران مطرح می‌توان به غزل شاکری، مینا وحید، مهری آل آقا، حسام منظور، پاوان افسر و ... اشاره کرد.

فخرالزمان یا همان فخری دختری بود که می‌خواستند او را به اجبار شوهر دهند. پسری به نام رشید قصد داشت با فخری ازدواج کند، ولی این دختر علاقه‌ای به او نداشت و دلش می‌خواست با میرزا اسد عروسی کند. مومن با بازی در این فیلم و چنین نقشی توانست ثابت کند که می‌تواند آینده درخشانی را برای خود و حرفه اش رقم بزند.
بیوگرافی مریم مومن بازیگر نقش فخری در بانوی عمارت

مومن در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است و هم اکنون در ۲۰ سالگی به سر می‌برد. او در رشته بازیگری تحصیل می‌کند و اولین فعالیت‌هایش را از بازی‌های تئاتر شروع کرده است و با وجود سن کمش به خوبی به عنوان اصلی‌ترین نقش‌های بانوی عمارت درخشید. وی در سال ۱۳۹۶ پس از تست دادن توانست وارد گروه سریال تاریخی بانوی عمارت شود و اولین کارنامه بازیگری اش در تلویزیون را رقم بزند.
وضعیت تأهل مریم مومن

مریم مومن ازدواج نکرده و مجرد است. او یک برادر به نام امیررضا داشت که ظاهراً در ۱۷ سالگی فوت کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مریم مومن سریال بانوی عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان، روز گذشته اعلام شد.

طرفداری | اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی) - مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد) - فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز) - غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه) - الهه جاویدان (بوشهر) - مینا ایری (گلستان) - زینب اسماعیلی (مازندران) - راحیل جعفری (فارس) - کیمیا نوری (تهران) - فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان) - سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی) - رقیه جلال نسب (خوزستان) - مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان) - کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام) - مائده بیرنگ (گیلان)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • محمود گبرلو بازیگر شد