Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:11:33 GMT

برگزاری طرح سواد رسانه ای در ۶۰ مسجد استان قم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۹۸۵۷

برگزاری طرح سواد رسانه ای در ۶۰ مسجد استان قم

روحانی گفت: جلسات طرح سواد رسانه ای طی دو ماه در ۶۰ مسجد استان و در ۱۰۰ جلسه برگزار شد به گونه ای که در برخی از شب ها بیش از دو مسجد جلسات را برگزار می کردیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «سعید روحانی» در آیین اختتامیه طرح سواد رسانه ای که در مسجد امام رضا(ع) شهرک قدس برگزار شد گفت: طرح سواد رسانه ای، در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توسط وزارت کشور کلید خورد که بودجه ای در این زمینه به استانداری ها اختصاص داده شد و استانداری ها نیز به دستگاه های فرهنگی هر استان دادند که یکی از آن دستگاه ها در استان قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز به کانون های فرهنگی هنری مساجد اعتماد و این طرح آغاز به کار کرد.

 

وی تصریح کرد: برنامه ریزی ها انجام و سه موسسه به کار گرفته شدند که یک کتاب ویژه کودکان تولید شد که باید آنها نقاشی کشیده و رنگ آمیزی می کردند که این کار، ناخودآگاه ذهن بچه ها را به فضای مجازی می برد و با آسیب ها آشنا و راهکارها نیز ارائه می شد.

 

وی بیان داشت: در کار آن، احادیث و جملات مناسب جمع آوری و در اختیار کودکان قرار گرفت تا تمامی خانواده با این موضوع درگیر و در زندگی آنها تاثیرگذار باشد.

 

روحانی گفت: همچنین بروشور بسیار زیبا و فاخری تهیه و هر شب در منازل کنار مسجد توزیع می شد که در یک نوبت، تیراژ این پوستر بیش از 25 هزار نسخه بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم بیان داشت: نمایشگاه جانبی فضای مجازی نیز در هر مسجد دایر کردیم که این نمایشگاه نیز مورد استقبال قرار گرفت و حاوی مطالب بسیار آموزنده و کاربردی بود.

 

وی گفت: جلسات طرح سواد رسانه ای طی دو ماه در 60 مسجد استان و در 100 جلسه برگزار شد به گونه ای که در برخی از شب ها بیش از دو مسجد جلسات را برگزار می کردیم.

 

وی بیان داشت: 14 استاد کار برگزاری جلسات را بر عهده داشتند و شاهد ترکیب جمعیت بالایی بودیم که نشان می دهد اگر کار به روز باشد و محتوای به روز ارائه دهیم، مردم استقبال خواهند کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم ضمن قدردانی از استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: باید علاوه بر این از پلیس فتا و معاونت قوه قضائیه و همچنین ائمه جماعات و هئیت امنا و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز قدردانی کنم.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد گام دوم انقلاب مجلس کمیته امداد امام خمینی ره کانون های مساجد همایش سواد رسانه ای دوره سواد رسانه ای سواد رسانه ای سواد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان