Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@12:36:47 GMT

انفجار در طالقان / جلسه ستاد بحران تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۰۵۴۷

انفجار در طالقان / جلسه ستاد بحران تشکیل شد

حوادث رکنا: رانش زمین در شهرستان طالقان باعث انفجار لوله اصلی گاز در این شهرستان شده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، شب گذشته صدای انفجار شدیدی در ورودی شهرستان طالقان به گوش رسیده است، منابع محلی می‌گویند شعله‌های سرکش آتش را در ورودی شهر مشاهده کرده‌اند.

همچنین منابع محلی اعلام کرده‌اند رانش زمین در ورودی شهر طالقان منجر به ترکیدگی لوله اصلی گاز، انفجار در خط لوله انتقال گاز و آتش در محل انفجار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد صادقلو فرماندار طالقان نیز گفته است؛ رانش زمین علت اولیه حادثه اعلام‌شده و با حضور به‌موقع نیروهای امدادی جریان گاز قطع و آتش خاموش شده است.

گفتنی است؛ جلسه ستاد بحران در شهرستان طالقان تشکیل‌شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه حوادث حادثه اخبار حوادث زمین گاز شهرستان انفجار لوله طالقان عکس فیلم دختر جسد تهران زندگی عجیب آتش ایرانی پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد