Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:13:50 GMT

دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با متخلفان بازار ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۰۶۸۴

دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با متخلفان بازار ندارد

دزفول - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با متخلفان بازار ندارد، گفت: گشت های مشترک به طور شبانه روزی و مستمر در بازارهای شوش انجام می شوند.

مصطفی نظری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی شوش در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق دستورالعمل دادستانی کل کشور تکلیفی به دادستان ‌ها داده شده است تا به گرانی و مباحث مختلف بازار ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مواردی همچون گران فروشی، کم فروشی، نداشتن فاکتور فروش و خرید در بازدید از واحدهای صنفی بررسی و با تکمیل فرم بازرسی، متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: احتکار کنندگان، گران فروشان و کم فروشان نمی توانند با حضور مستمر دستگاه قضا و سایر دستگاه های متولی در بازار خللی ایجاد کنند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ‌ها از جمله اصناف، اتحادیه ‌ها، دولت و مردم برای کنترل بازار اظهار داشت: مردم نشانی مراکز گران ‌فروش را به ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
بازدیدهای مشترک دادستان و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، رییس اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و بازرسان اصناف به منظور کنترل قیمت ها و مقابله با احتکار کنندگان از واحدهای صنفی در روزهای آخر سال در حال انجام است.
7280/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازديد از اصناف شوش دستگاه قضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا

دادستان کرمانشاه گفت : در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضایی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در نشست تعاملی مقامات ارشد دستگاه قضائی و انتظامی استان ضمن تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در اجرای برخی برنامه‌های عملیاتی، به تعامل و همکاری دادستانی و فراجا نیاز داریم و هدف مشترک تعامل دستگاه قضائی و فراجا، خدمت به مردم و افزایش رضایت‌مندی آن‌هاست.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب و تأیید ریاست قوه قضائیه از طرح عفاف و حجاب افزود: دشمنان نظام اسلامی عفت عمومی را نشانه رفته‌اند، لذا دستگاه قضائی استان از طرح نور فراجا حمایت کامل را خواهد داشت و انتظار است مأموران اجرای این طرح ضمن تلاش در جهت اصلاح وضعیت عفاف و حجاب، با تدبیر کامل مراعات حد و حدود و حریم‌ها را نیز داشته باشند.

دادستان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های عملیاتی ابلاغی دادستانی کل کشور در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد: نظارت الکترونیک محکومین سابقه دار بزه سرقت، راه اندازی سامانه کنترل تردد افراد در مراجع انتظامی، تعیین تکلیف خودروهای فرسوده و رسوبی، دستور جلب‌های صادر شده، استقرار پلیس ویژه اجرای احکام، ایجاد ارتباط الکترونیک بین مراجع قضائی و انتظامی و … از جمله موضوعاتی است که بر اساس سند تحول قضائی به دادستان استان‌ها ابلاغ شده است و با تعامل و همراهی فراجا این موضوعات را عملیاتی خواهیم کرد.

کد خبر 747683

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان