Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس گفت: طرح یک‌ فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح یک‌ فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان براساس اصل ۴۹ قانون اساسی بررسی و کلیات آن در نشست روز یکشنبه این کمیسیون تصویب شد، گفت: قرار شد، کمیته‌ای به منظور بررسی جزئیات این طرح تشکیل و طی این هفته کار  را به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر این اساس طرح یک‌ فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

نوروزی بیان کرد: این طرح ۷ ماده دارد و  براساس آن اموال مسئولان شامل وزرا، نمایندگان مجلس، شهرداران و معاونان‌شان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، رئیس و معاونان دفتر مقام معظم رهبری و مشاوران‌شان، کلیه منسوبان به مقام معظم رهبری و کلیه فرماندهان نیروهای مسلح از سرتیپ ۲ و بالاتر و سایر مسئولان و کارگزاران، مسئولان شرکت‌های دولتی و عمومی، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی و هر جایی که بخشی از اموال دولت بدان مرتبط باشد، بررسی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری