Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@20:45:49 GMT

دستان نیکوکاران مملو از عیدی برای همه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۰۹۵۴

دستان نیکوکاران مملو از عیدی برای همه می‌شود

به گزارش ایکنا؛ جشن نیکوکاری رویدادی است که هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنها در میان محرومان کشورمان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ساله در آستانه حلول بهار رسم بر این است که مردم علاوه بر تغییر و تحول در وضع زندگی و ظواهر خود و خانه تکانی و خرید میوه و شیرینی و تهیه لباس و پوشاک نو برای خود و فرزندان، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان که از توانایی مالی لازم برای اینگونه امور را ندارند فراموش نکرده و آنها را در شادی خود شریک می‌کنند.   این رویداد ملی با همکاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) با نام جشن نیکوکاری، برگزار می‌شود و کمیته امداد پس از جمع‌آوری هدایای مردمی اعم از وجوه نقدی و کالایی اقدام به توزیع آنها در بین محرومان در اسرع وقت می‌کند.   این جشن همدلی و همیاری امروز، ۱۵ اسفندماه، در مدارس منتخب کشور، 16 اسفندماه، در پایگاه‌های کمیته امداد و ستادهای سطح شهر و 17 اسفندماه، در پایگاه‌ها و مصلی‌های نماز جمعه با شعار عیدی برای همه برگزار می شود.   نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد#۱*۸۸۷۷*، نصب اپلیکیشن سنا، مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی emdad.ir، تماس با شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ یا از طریق ATM های سراسر کشور در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

فعالیت‌های مرتبط با این جشن و جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدای دی‌ماه سال جاری، آغاز شده است و تاکنون رشد ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری طی سال گذشته ۱۸۳ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

   

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن کمیته امداد نیکوکاری جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • چند بار باید دستان خود را بشوئید؟
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو