Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد صفاری افزود: توسعه شتاب‌نگاری به‌عنوان یک ضرورت در مدیریت شهری به شمار می‌رود و لزوم پایش زلزله از منظر مکانی، کمی، کیفی و تقویت سامانه‌های هشدار سریع از مزایای وجود این ایستگاه محسوب می‌شود.  صفاری با اشاره به اینکه تامین تجهیزات مربوط به حوادث طبیعی که در شهر امکان وقوع دارد یکی از وظایف سازمان‌های متولی امر است، تاکید کرد: قبل از این شهرهایی همچون تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز این ایستگاه‌ها را نصب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر بحران شهرداری ارومیه تصریح کرد: مطالعه حریم گسل‌های استان و شهرستان، همچنین داشتن اطلاعات کافی بعد از وقوع زلزله، توانایی کارشناسان و متولیان در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای روز حادثه در آن مناطق را بالا می‌برد.  وی با اشاره به لزوم همکاری مردم با دستگاه‌های متولی گفت: داشتن اطلاعات دقیق از گسل‌ها و مطالعات زمین شناسی به واسطه ایستگاه‌های شتاب‌نگار زلزله باعث می‌شود تا در صدور مجوز برای ساخت و ساز دقت بیشتری شود.صفاری گفت: با توجه به اینکه ایران جزو حادثه خیزترینکشورهای جهان است برای جلوگیری از افزایش خسارت جانی و مالی نیازمند آموزش همگانی برای مقابله با حوادث هستیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز