Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» کاظم جلالی، درباره بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه مانیفست دهه جدید انقلاب است و همه مسئولان باید وظایف و تکالیفی را برای خود مطابق با این بیانیه در نظر گیرند چرا که این بیانیه موتور محرکه ما برای حرکت در دهه جدید انقلاب است.

وی درباره اقدامات مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: ما معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش‌ها را مسئول مستقیم بررسی بیانیه گام دوم انقلاب کرده‌ایم که البته ۳ معاونت دیگر این مرکز یعنی سیاسی-حقوقی، امور زیربنایی – تولیدی و اقتصادی هم در کنار آن قرار دارند و اقداماتی را جهت بررسی این بیانیه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: در مرکز پژوهش‌ها این افراد به دنبال آن هستند که بخش‌هایی از بیانیه را که مربوط به کمیسیون‌ها و مجلس است، تفکیک کنند و سپس در اختیار نمایندگان جهت اجرای آن قرار دهند.

جلالی افزود: همچنین بخش‌هایی از این بیانیه که نیاز به امر قانونگذاری و همچنین نظارت دارد، از سوی معاونت‌های مذکور مشخص می‌شود تا در این راستا هم گام برداشته شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی گزارش نهایی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره بیانیه «گام دوم» آماده می‌شود، گفت: در زمان ارائه این بیانیه، مجلس درگیر بررسی بودجه بود اما پس از اتمام بررسی بودجه، اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس به صورت فعال‌تری در این زمینه اقدام می‌کنند و امیدواریم که در سه ماهه اول سال ۹۸ بتوانیم گزارش خود درباره بیانیه گام دوم انقلاب را به اتمام رسانده و ارائه دهیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیانیه گام دوم مرکز پژوهشهای مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت بر اساس فرمان ملاهبت‌الله که برای از بین بردن کشت و قاچاق خشخاش صادر شده است، جلوگیری از کشت خشخاش در تمام افغانستان جریان دارد.

مجاهد گفت در شماری از شهرستان‌های ولایت بدخشان خشخاش کشت شده که برنامه تخریب آن آغاز گردیده است تا این پدیده ضد انسانی و قاچاق آن از بین برده شود و هیچ منطقه‌ای از این حکم مستثنی نیست.

وی افزود متاسفانه شماری از متخلفین علیه نیروهای امنیتی که مشغول مبارزه با کشت خشخاش هستند، حمله کرده و باعث ایجاد حوادث ناگواری شدند.

سخنکوی طالبان گفت با هدف بررسی دقیق حوادث متذکره هیئتی به ریاست فصیح‌الدین فطرت رئیس ستاد ارتش، از سوی نخست‌وزیری طالبان تعیین شده تا حادثه را بررسی همه جانبه نموده و گزارش کامل آن را به دفتر نخست‌وزیری ارائه نماید.

گفتنی است که سال گذشته نیز در جریان تخریب مزارع خشخاش در شهرستان درایم، میان کشاورزان خشخاش و نیروهای طالبان درگیری رخ داده و منجر به کشته‌شدن چندین تن از ساکنان محلی این منطقه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • ارزیابی مشکلات قلبی را به ChatGPT نسپارید!
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!