Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتخاری گفت: همزمان با آغاز یازدهمین ۲سالانه پویانمایی تهران، اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در شیراز آغاز شد.

«زهرا افتخاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از صبح روز یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در تهران کلید ‌خورد و همزمان با آن از صبح روز دو‌شنبه در سینما کانون اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در شهر شیراز و سایر مراکز فرهنگی هنری استان فارس هم اکران فیلم ها، برای دومین سال پیاپی، با حضور پر شور دانش‌آموزان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با یادآوری این مطلب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سه سانس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح، ساعت 16 و همچنین ساعت 18 میزبان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه، دانشجویان و هنرآموزان و سایر علاقه‌مندان است.

 

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره آثار بخش کودک، آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی و آثار منتخب ایران در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، نمایش داده می‌شود، اظهارداشت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

 

افتخاری تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲۲ سال اخیر متولی برپایی این 2 سالانه هنری بود و امسال یازدهمین دوره آن را در بخش‌های مختلف رقابتی و جنبی برگزار می‌کند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان کمیته امداد امام خمینی ره اصفهان اردبیل یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس پویانمایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان