Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@15:24:03 GMT

شیر خانگی صاحبش را خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۱۸۲۷

شیر خانگی صاحبش را خورد

در جمهوری چک یک مرد ۳۳ ساله به وسیله شیری که در خانه نگه‌داری می‌کرد، خورده شد. مایکل راسیک یک شیر نر ۹ ساله و یک شیر ماده یک ساله داشت که بوسیله شیر نر خورده شد.  

مسئولان شهری بار‌ها درباره خطرات نگهداری از این دو شیر به این مرد هشدار داده بودند.پدر این مرد جسد او را در قفس شیر پیدا کردند. او به ماموران گفته در قفس از داخل به روی او بسته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    این دو حیوان که در دو محوطه جداگانه نگه‌داری می‌شدند، با گلوله پلیس از پای درآمدند.  

سخنگوی پلیس روز سه‌شنبه (پنجم مارس) به رسانه‌های محلی گفت: از پای درآوردن شیر‌ها برای دسترسی به جسد مایکل "کاملا ضروری" بود.  

مایکل راسیک، ۳۳ ساله، شیر نر را سال ۲۰۱۶ خریده بود و شیر ماده یک ساله را هم همین سال گذشته به حیاط پشت خانه‌شان آورده بود.  

او پیش‌تر با مقام‌های محلی بر سر احداث محل نگه‌داری از شیر‌ها در محوطه خانه خود اختلاف داشت و یک بار هم به علت جفت‌گیری غیرقانونی این دو شیر جریمه شده بود، اما پرونده قضایی او با دولت محلی در چند ماه گذشته معطل مانده بود چرا که مایکل دیگر به هیچ مامور دولتی اجازه ورود به خانه‌اش را نمی‌داد.  

همزمان نبود مرکز نگه‌داری جایگزین از این دو شیر و یافت نشدن هیچ مدرکی دال بر بدرفتاری با شیر‌ها باعث شده بود که مقام‌های محلی نتوانند مجوز انتقال اجباری این دو شیر از خانه مایکل را دریافت کنند.  

مایکل راسیک سال گذشته هم به صدر اخبار رسانه‌های جهان راه یافته بود؛ هنگامی که یک دوچرخه سوار با شیر ماده او تصادف کرد. این سانحه هنگامی روی داد که مایکل این شیر ماده را که در آن زمان یک توله بود با قلاده برای پیاده‌روی به خیابان برده بود.
در جریان آن سانحه که با مداخله پلیس همراه شد ماجرا در حد یک تصادف رانندگی خاتمه یافت. توماس کوکورک، شهردار روستای زدچف گفته "حادثه امروز بالاخره کمک کرده که این معضل قدیمی پایان یابد".

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شیر شیر جنگل حیوان درنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند