Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:00:24 GMT

رویس: هوگو لوریس همه توپها را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۲۰۲۳

رویس: هوگو لوریس همه توپها را گرفت

بوروسیا دورتموند دیشب با وجود نمایش عالی در نیمه اول، در نهایت با نتیجه 1-0 از تاتنهام شکست خورد و مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، درخشش هوگو لوریس را عامل پیروزی تاتنهام دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند دیشب درحالی در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تاتنهام رفت که برای جبران شکست 3-0 خود در لندن به یک معجزه نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردپوشان دورتموند بازی را عالی آغاز کردند و در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند.

 

اما در نهایت این تاتنهام بود که در نیمه دوم با گل هری کین از حریف پیش افتاد و در پایان موفق شد 1-0 به پیروزی رسیده و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند. مارکو رویس، کاپیتان کارکشته دورتموند، که حداقل دو بار خودش در موقعیت‌های بسیار خطرناک موفق به گلزنی به تاتنهام نشد، در پایان بازی درخشش هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام را عامل شکست تیمش دانست.

 

 

مارکو رویس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما قبل از پایان نیمه اول باید به گل می‌رسیدیم ولی نتوانستیم. ما در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم و تعداد فرصت‌های گلزنی‌مان خارق‌العاده بود. ولی دروازه‌بان حریف با سیوهایی عالی همه فرصت‌های ما را گرفت".

 

کاپیتان دورتموند اضافه کرد:" ولی ما می‌توانیم از عملکرد عالی‌مان در نیمه اول این بازی درس بگیریم و در بازی‌های بعدی از آنها استفاده کنیم. نیمه اول این بازی پاسخ کوبنده‌ای بود به ضعفی که در مقابل آوگسبورگ نشان داده بودیم".

 

 

رویس در ادامه گفت:" نتیجه بازی زمانی مشخص شد که ما گل را دریافت کردیم. به اعتقاد من در حال حاضر بخت هم با ما یار نیست. باید روی شوتزنی بیشتر کار کنیم و در بازی‌ها بیشتر خودمان را در موقعیت شوتزنی قرار بدهیم. هفته‌های آینده خیلی مهم هستند و ما باید با تلاش مضاعف کار کنیم".

 

 

هوگو لوریس بروسیا دورتموند مارکو رویس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوگو لوریس بروسیا دورتموند مارکو رویس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران