Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و چهار ساعت گذشته وقوع یک فقره قتل و دستگیری دو سارق حرفه ای با پیشینه اقدامات مسلحانه خبر ساز شده است. فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو سارق حرفه ای که به قصد ارتکاب جرایم خشن دو جفت پلاک خودرو را در شهر برازجان به سرقت برده بودند با هوشیاری پلیس در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جنوب نیوز، سردار خلیل واعظی اظهار داشت: عصر روز گذشته پس از اطلاع پلیس دشتستان از سرقت جفت پلاک دو دستگاه خودرو، از آنجا که با چنین سرقتی ارتکاب جرایم خشن به وسیله سارقین متصور بود، با تدبیر فرمانده شهرستان بلافاصله طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقین تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گشت های هدفمند پلیس بصورت محسوس و نامحسوس در تمام گستره جغرافیایی حوزه شهری فعال شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه یک واحد مسکونی در یکی از محله های قدیمی برازجان مورد ظن واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، این واحد مسکونی که به عنوان خانه تیمی سارقین مورد استفاده قرار می گرفت محاصره و مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو سارق حرفه ای در این خانه خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از این منزل یک قبضه اسلحه کمری، دوجفت پلاک مسروقه اخیر، دوعدد تک پلاک مسروقه دیگر (که صاحبان پلاک به پلیس گزارش نکرده بودند)، دو راس گوسفند مسروقه از یکی از روستاهای شهرستان، دو عدد دستکش مخصوص سرقت سیم برق، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک عددچراغ گردان و مقادیری اشیاء مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده سابقه سرقت مسلحانه نیز دارند تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از سارقین و کشف اعمال مجرمانه احتمالی دیگر ادامه دارد.
قتل صبحگاهی مرد جوان در عالیشهر به نوشته سوک، شاهدان عینی از وقوع یک فقره قتل به این پایگاه خبری تحلیلی خبر دادند.
بر اساس این گزارش، در حالی که صبح روز گذشته مردی 35 ساله عازم محل کار خود بود توسط فردی به ضرب گلوله به قتل رسید.
این اتفاق در فاز دو شهر جدید عالشهر به وقوع پیوسته و گفته می شود که مسائل شخصی حاکم بر این جنایت بوده است.

شاهدان عینی به سوک اعلام کردند که از شب قبل از وقوع جنایت ، قاتل به ترفندهای مختلف از جمله به صدا در آوردن آژیر دزدگیر خودرو مقتول اقدام به کشاندنش به درب واحد مسکونی کرده که شرایط قتل برایش فراهم تشده است.

مقتول اهل بخش خشت در استان فارس بوده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت