Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران گفت : هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدن به عدالت بوده است البته رسیدن به عدالت ملزوماتی دارد که عمده اش بر عهده مسئولان است.

به گزارش فارس وی افزود رسیدن به عدالت نیازمند نقشه جامع است که در بیانیه گام دوم رهبری به آن اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با اشاره به بندهای بیانیه رهبر معظم انقلاب گفت: در بند چهارم منشور بحث عدالت مطرح شده است و فرموده اند عدالت در صدر همه کارها است.

وی افزود: ما امروز در برخی از دستگاه های اجرایی شاهد بی عدالتی هایی هستیم که ناشی از عدم اجرای قوانین است.

منتظری با اشاره به این مطلب که برخورد با فساد پس از وقوع به عهده قوه قضاییه است گفت: البته نباید فراموش کنیم که برخورد با فساد همه اش به عهده قوه قضاییه نیست بلکه باید منشا وقوع ان را از بین برد.

دادستان کل کشور گفت: نمی‌شود توقع برخورد با فساد و رسیدن به عدالت را داشت اما در دستگاه‌های اجرایی شاهد بی عدالتی و باز بودن منافذ رخ دادن فساد باشیم.

وی خاطرنشان کرد مردم از قوه قضاییه انتظار به حقی دارند برای برخورد با فساد اما قبل از ان باید منشا فساد را خشکاند.

دادستان کل کشور گفت: البته اینگونه نیست که فساد در دستگاه ها و در کشور نهادینه شده باشد اما همین مقدار فساد هم زیبنده نظام نیست.

منتظری در پاسخ به این سوال که اخیرا در شهر لواسان شاهد برگزاری یک فشن شو بوده‌ایم و از سوی دیگر هم یک سری افراد با ساخت و ساز ساختمان‌های خاص سعی در خودنمایی دارند به راستی در لواسان چه می‌گذرد گفت: بنده به واقع متاسفم از وقوع برخی اتفاقات که عده اندکی از افارد برخی خطوط قرمز را رعایت نمی کنند.

وی ادامه داد: من کاری به دین و ایمان برخی از افراد ندارم اما اینها نمی دانند که در یک کشور لاییک زندگی نمی کنند؟ و نمی‌دانند که این کشور قوانین و مقرراتی دارد.

دادستان کل کشور گفت نمی شود همه مسایل را با برخورد قضایی حل کرد من با وزیر ارشاد صحبت کردم و خواستم تا فکری برای مسایل فرهنگی کنند.

وی ادامه داد بنده از مسیولین قضایی لواسان خواستم تا همه قوانین به درستی رعایت شود البتا خیلی زیاد هم نیست که جای نگرانی باشد.

منتظری گفت افراد باید حریم ها را حفظ کنند و یادشان باشد این نظام ثمره خون شهدا است و انتظار داریم همه به خطوط قرمز احترام بگذارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دادستان کل کشور منتظری نظام مقدس جمهوری اسلامی لواسان وزیر ارشاد صراط قوانین فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند گفت: مهلت قانونی این شرکت‌ها تمام شده و هشت ماه قانونی پایان سال ۱۴۰۲ بوده است منتهی این که تاکنون این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند یا نه؟ بر اساس آخرین اطلاعات خیر.

او افزود: شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را همچنان واریز نکردند مطالباتی از کارفرما‌های خود دارند تا آنجایی که ما در جریان هستیم این مطالبات را نتوانستند وصول کنند لذا سود سهام عدالت را هم پرداخت نکردند اما زمان اعلام واریزی خرداد برای مرحله سوم سود سهام عدالت سرجای خود باقی است.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت