Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد بیشتر مردم آمریکا معتقدند دونالد ترامپ پیش از ورود به عرصه سیاست، جرم‌هایی را مرتکب شده است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد ۶۴ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند ترامپ پیش از آنکه وارد کاخ سفید شود جرایمی را مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که فقط ۲۴ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند رئیس جمهور آمریکا دست به اقدام غیرقانونی نزده است.

بر اساس نتایج جزئی این نظرسنجی، ۳۳ درصد جمهوری خواهان اعلام کردند ترامپ پیش از ورود به عرصه ریاست جمهوری قانون شکنی کرده و جرم‌هایی را مرتکب شده است. این رقم در میان دموکرات‌ها ۸۹ درصد بود.

این نظرسنجی همچنین نشان داد ۴۵ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند ترامپ از زمانی که وارد کاخ سفید شده است هم جرم‌هایی را مرتکب شده است. ۴۳ درصد هم اعلام کردند با این نظر مخالف هستند. پاسخ این پرسش در میان احزاب گروه‌های مختلف تفاوت زیادی داشت. ۷۵ درصد دموکرات‌ها و ۱۲ درصد جمهوری خواهان اعلام کردند ترامپ در دوره ریاست جمهوری جرم‌هایی را مرتکب شده است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که مردم به «مایکل کوهن»، وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا بیش از ترامپ اعتماد دارند. همچنین ۶۵ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که ترامپ انسان صادقی نیست. فقط ۳۰ درصد شرکت کنندگان ترامپ را یک انسان صادق خواندند.

کوهن سال گذشته میلادی به دلیل جرایمی از جمله فساد مالی و دروغگویی به کنگره به ۳ سال حبس محکوم شد. وی روز چهارشنبه در مقابل کنگره ترامپ را به دروغگویی درباره پرداخت حق السکوت به بازیگر زن فیلم‌های مستهجن و احتمال تبانی با مقامات روس متهم کرد.

در نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک که از ۱ تا ۴ مارس سال جاری میلادی برگزار شد، ۱۱۲۰  آمریکایی شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد