Web Analytics Made Easy - Statcounter

الدحیل که عمر حیاتش یک سال است توانسته است در این مدت کم خودش را به عنوان غول غرب آسیا مطرح کند آن هم در شرایطی که تیم هایی مثل الهلال و العین نتایج خوبی نگرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ارزش باشگاه الدحیل قطر در سایت «ترنسفر مارکت» معادل مجموع ارزش 4 باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان در فصل جاری است! شاگردان شفر که شب گذشته مقابل تیم ثروتمند قطری با نتجیه سنگین شکست خوردند باید به این نکته توجه کنند که الدحیل با خریدن ستاره‌های گران قیمت مانند مهدی بن عطیه، یوسف العربی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یکی از مدعیان قهرمانی این فصل رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هستند و آبی‌ها باید با تمرکز بالا در دیدار برگشت به مصاف این تیم ثروتنمد بروند



به گزارش دانشجو، الدحیل تیمی است که ابتدا به عنوان تیم پلیس تاسیس شد اما در سال 2009 به لخویا و از سال 2017 به الدحیل تغییر نام داد. الدحیل که عمر حیاتش یک سال است توانسته است در این مدت کم خودش را به عنوان غول غرب آسیا مطرح کند آن هم در شرایطی که تیم هایی مثل الهلال و العین نتایج خوبی نگرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا دیدار استقلال و الدحیل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال