Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی گفت: لیگ‌برتر امسال به مراتب حساس‌تر از سال های گذشته بود و موفقیت‌های این رشته در این سال‌ها، زیر چتر مدیریت علی‌نژاد به دست آمده است.

حسین اوجاقی در گفت و گو با ایسنا، در مورد دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر ووشوی باشگاه‌های کشور (جام ستارگان) توضیح داد: برگزاری لیگ‌برتر همیشه به پیشرفت تیم ملی و خود ووشو کمک می‌کند که این اتفاق در این دوره بیشتر رخ داد چون اکثر تیم‌های حاضر در مسابقات به هم نزدیک بودند و شاهد برگزاری مسابقات به مراتب حساس‌تری را نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، ما تیم دانشگاه را با نتیجه ۶-۸ بردیم ولی به پاس ناجا ۶-۸ باختیم، امروز نیز در هفته آخر لیگ با پاس ناجا ۷-۷ مساوی شدیم. مسابقات خیلی نزدیک بود و مسلماً باید یک تیم قهرمان و یک تیم دیگر نایب قهرمان شود، به تیم پاس ناجا تبریک می‌گویم که عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کردند.

او درباره نایب قهرمانی تیمش (پارس جنوبی) در لیگ‌برتر ووشوی باشگاه‌های کشور (بعد از چهار سال قهرمانی پی در پی)، توضیح داد: در رابطه با تیم خودمان باید بگویم که متأسفانه چهار مهره اصلی خود را از اول فصل در اختیار نداشتیم. نفراتی مثل محسن محمدسیفی و معین تقوی به دلیل مصدومیت، حمیدرضا قلی‌پور به دلیل خداحافظی از ووشو و فرود ظفری را به دلیل سرباز بودن در اختیار نداشتیم که هر چهار نفر آن‌ها از نقطه قوت‌های تیم ما بودند. این نفرات برای ما همیشه برد بودند و متأسفانه امسال آن‌ها را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم ووشوی پارس جنوبی افزود: با این حال همه تلاش خود را کردیم تا با داشته‌های خود در کورس قهرمانی باشیم. جوانانی را در ترکیب تیم داشتیم که از جوانان آمده بودند و حتی از بازیکنانی استفاده کردیم که قهرمان هم نبودند. مسئله‌ای که وجود دارد این است؛ همه این رقابت‌ها، برد و باخت‌ها برای پیشرفت ووشو است تا سطح آن در کشور بالاتر رود. هر تیمی می‌تواند قهرمان شود و مسئله مهم پیشرفت ووشوی کشورمان است. به تیم پاس ناجا تبریک می‌گویم که زحمات زیادی در اردوها کشیدند تا به این موفقیت برسند.

او در واکنش به این موضوع که شائبه‌هایی در خصوص توافق تیم پارس جنوبی با عرفان آهنگریان بازیکن تیم دانشگاه آزاد وجود دارد، توضیح داد: دوست داریم او در تیم ما باشد اما صحبت نکرده‌ایم. دانشگاه تیمی است که در حال پیشرفت بوده و بدون اجازه این تیم نمی‌توانیم کسی را در اختیار بگیریم. اگر باشگاه یک بازیکن موافق حضور آن فرد در تیم ما نباشد هیچ‌گاه او را در اختیار نمی‌گیریم اما این موضوع در تیم ما کاملاً برعکس است، اگر فردی از تیم ما تصمیم خروج و پیوستن به تیم دیگری را داشته باشد، موافقت کرده و پس از طی کردن مراحل قانونی با او همکاری می‌کنیم.

اوجاقی در خصوص چهارمین پیروزی متوالی مهدی علی‌نژاد در انتخابات فدراسیون ووشو توضیح داد: بالاخره چهارمین بار بود آقای علی‌نژاد با صد درصد آرا و قاطعانه به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد که این موضوع نشان از انسجام و مدیریت خوب او در این سال‌ها است. البته امیدوارم مسئولان ورزش کشور در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این موضوع مهم را دیده و به ووشو جور دیگری نگاه کنند. وقتی یک رئیس جوان بیش از ۱۲ سال ووشو را به خوبی هدایت می‌کند، باید از او حمایت بیشتری شود تا برنامه‌های سال‌های آینده را به خوبی پیاده کند. درست است که موفقیت‌های ووشو در این سال‌ها حاصل یک کار تیمی توسط خانواده این رشته است اما، مسلماً همه این اقدامات زیر چتر مدیریت مهدی علی‌نژاد بود.

سرمربی تیم ملی ساندای ایران در خصوص زمان شروع اردوهای ملی‌پوشان نیز گفت: برای تیم جوانان اردوها از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود و برای تیم بزرگسالان استارت تمرینات را از اواسط تیر ماه سال آینده می‌زنیم. تیم جوانان مسابقات جهانی برونئی و تیم بزرگسالان مسابقات جهانی شانگ‌های در کشور چین را پیش رو دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين اوجاقي مهدي علي نژاد ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه