Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@10:25:50 GMT

اعتبار پرداخت بسته حمایتی جاماندگان تامین نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۲۶۷۱

اعتبار پرداخت بسته حمایتی جاماندگان تامین نشد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ،احد رستمی درباره فرایند واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی به حساب خانواده‌های که در مرحله نخست از دریافت بسته حمایتی جاماندند، اظهار کرد: وزارت رفاه پس از بررسی اعتراضات خانواده‌ها در سامانه‌های اعلام شده اقدام به بررسی اعتراضات کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از دومیلیون و پانصد هزار نفری که اعتراض خود را در سامانه به ثبت رسانده بودند، یک میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت بسته حمایتی شدند که اسامی آنها برای تامین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی درباره زمان واریز رقم ریالی بسته حمایتی بیان کرد: قرار بود تا 15 اسفند پرداختی‌ها انجام شود اما به دلیل عدم تامین اعتبار این کار هنوز محقق نشده است ضمن اینکه برای واریز ریالی بسته حمایتی به خانواده‌ها در این مرحله نیاز به اعتبار 230 میلیارد تومانی است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: البته تلاش می‌شود در صورتی که اعتبارات تامین شود واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی پیش از سال جدید انجام شود.

به گزارش جهان رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی به یک میلیون نفر از افراد جامانده از دریافت بسته حمایتی در مرحله نخست ، اظهار کرد: اسامی جاماندگان از دریافت بسته حمایتی را در مرحله اول به وزارت رفاه ارسال کردیم و از بین این دو میلیون و پانصد هزار نفر، یک میلیون واجد شرایط دریافت بسته حمایتی شدند.

وی تصریح کرد: فرایند واریز مبلغ ریالی بسته‌های حمایتی پس از تامین اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی انجام و مبالغ بر اساس بعد خانواده به حساب سرپرستان واریز می شود.

اردلان بیان کرد: درباره زمان واریز مبالغ ریالی بسته‌های حمایتی، سازمان تامین اجتماعی هیچ مسئولیتی ندارد و در این حوزه وزارت رفاه تصمیم گیرنده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با زمان اعلام شده از سوی وزارت رفاه مبنی بر اینکه از 15 اسفند مبالغ بسته حمایتی به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی درباره زمان واریز هیچ نظری ندارد و این موضوع باید از طریق وزارت رفاه اعلام شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند