Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:51:22 GMT

همایش رویش اراده ها در کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۳۳۱۶

همایش رویش اراده ها در کرمان برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان این نکته که هدف کمیته امداد این است خانواده را توانمند کند، از برگزاری همایش رویش اراده ها با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی که روزی مددجوی کمیته امداد بودند اما امروز مسئولیت دارند‌، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، «یحیی صادقی» صبح امروز(۱۵ اسفند) در آغاز بکار جشن سه روزه نیکوکاری در استان در ویژه برنامه ای در مدرسه «شهدای فرهنگیان» خطاب به دانش آموزان گفت: بچه هایی در همین شهر و شهرهای اطراف مشکل دارند که شما باید با دلی شفاف و روان نگاه به همنوع خود داشته باشید که مشکلات حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان داشت: لازمه شکرگزاری برای سلامتی و ثبات خانواده و کانون گرم آن این است به دیگران کمک کنیم، توقعات زندگی خود را زیاد نکنیم، در درخواست از والدین منطقی باشیم و زیاده خواه نباشیم.‌


صادقی با افزودن این نکته که هدف کمیته امداد این است خانواده را توانمند کند، از برگزاری همایش رویش اراده ها با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی که روزی مددجوی کمیته امداد بودند اما امروز مسئولیت دارند‌، خبر داد و گفت: کسی را می شناسم که دکترای فیزیک دانشگاه تهران دارد و به گفته خودش با سرپرستی مادر، همت خود و حمایت کمیته امداد به اینجا رسیده است.



وی با اشاره به اینکه کمیته امداد از برکات انقلاب و نظام است؛ یادآور شد: مددجویان امداد؛ خانواده های عزتمند و نخبه هستند و الان دانشجوی پزشکی داریم که در جنوب استان در کپر زندگی می کردند.
 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان اردبیل کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کمیته امداد یحیی صادقی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد