Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:11:56 GMT

تعريض جاده دهريز - جعفرآباد بروجرد انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۳۵۱۷

تعريض جاده دهريز - جعفرآباد بروجرد انجام شود

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - رئيس پليس راه استان لرستان گفت: تعريض و اصلاح جاده روستاي دهريز - جعفرآباد شهرستان بروجرد ضروري است و بايد هرچه سريع تر انجام شود.

سرهنگ مرتضي چغلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جاده که از سه راهي اشترينان به سمت نهاوند را شامل مي شود به دليل کم عرض بودن و تردد زياد خودروها همواره شاهد تصادفات منجر به خساارت مالي و جاني فراوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين جاده يکي از جاده هاي حادثه خيز بروجرد بوده و همواره پليس راه در اين مسير در حال انجام عمليات ناشي از تصادف است.
رئيس پليس راه استان لرستان بيان کرد: مطالعات بخشي از عمليات تعريض اين جاده انجام و اقدامات زيرسازي نيز صورت گرفته ولي ادامه داده نشد.
بخشدار اشترينان نيز در اين خصوص اضافه کرد: تعريض جاده حادثه خيز روستاي دهريز به سمت جعفرآباد که از سه راهي نهاوند شروع مي شود در سال جاري مصوب و در دستور کار قرار گرفته است.
مقداد صارمي ادامه داد: تعريض اين مسير به طول حدود 11 کيلومتر يکي از مطالبات جدي مردم اين منطقه است زيرا با انجام اين مهم مردم منطقه مي‌توانند از ظرفيت آن استفاده کنند.
وي يادآور شد: در صورتي که از سه راهي اشترينان - نهاوند اين جاده به سمت روستاي پرجمعيت جعفرآباد و روستاهاي نهاوند تعريض شود و رمپ‌هاي خروجي و ورودي استاندارد داشته باشد اين منطقه روز به روز توسعه پيدا مي‌کند و مي‌تواند نقطه قوتي براي انجام سرمايه‌گذاري در اين منطقه باشد.
بخشداراشترينان گفت: عمليات اجرايي تعريض اين جاده به پيمانکار بومي سپرده شده و تاکنون پنج کيلومتر آن انجام شده اما به دليل تعلل پيمانکار به حال خود رها شده است.
صارمي افزود: عدم تعهد پيمانکار به انجام مسئوليت موجب شده تا استانداري ورود پيدا کرده و علت تعلل پيمانکارهم اکنون از سوي استانداري لرستان در حال کارشناسي و بررسي است.
وي اظهارداشت: براي تعريض اين جاده امسال 27ميليارد ريال تخصيص داده شده که کافي نيست.
6052/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، رئیس مرکز بهداشت و درمان نهاوند گفت: از ابتدای آغاز طرح اهدا عضو در نهاوند ۲۰ مورد اهدا عضو از طریق ۲۰ بیمار مرگ مغزی شده داشته ایم که ۱۱۰ عضوحیاتی بدن اهدا و ۱۱۰ بیمار از مرگ نجات یافته اند.

زهرا دهبوره افزود: به منظور ترویج فرهنگ اهدا عضو تا پایان اردیبهشت ماه همایش نفس در نهاوند برگزار می شود و به افرادی که تمایل به اهدا عضو دارند کارت اهدا عضو داده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور