Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- سيدسعيد شاهرخي استاندار همدان روز چهارشنبه به منظور بررسي مسائل و مشکلات شرکت بافتسان از اين واحد صنعتي ملاير بازديد کرد.

به گزارش ايرنا، استاندار همدان در جريان اين بازديد گفت: اگر به دنبال بهبود وضعيت معيشت و اشتغال مردم هستيم، راه آن توجه به توليد، توليدکنندگان و سرمايه گذار بخش خصوصي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخي اضافه کرد: وعده مسئولان حضور مستمر در کارگاه ها و واحدهاي توليدي و رسيدگي و رفع مشکلات آنها به جاي پشت ميز نشيني بود.
وي افزود: واحد توليدي بافتسان يکي از واحدهاي بسيار ارزشمند کشور است که امروز به منظور بررسي مسائل و مشکلات و رفع موانع توليد، در اين واحد حضور پيدا کرديم تا شاهد رونق اين قبيل واحدهاي توليدي در همدان باشيم.
استاندار همدان ايجاد اشتغال را يکي از اولويت هاي استان برشمرد و اظهار داشت: تاکنون مطابق سند اشتغال استان عمل شده و درصدي بالاتر از سند اشتغال پيشرفت داشته ايم.
شاهرخي ادامه داد: 19 هزار و 800 شغل در استان همدان پيش بيني شده بود که در تلاش هستيم اين ميزان اشتغال را به 30 هزار مورد برسانيم.
مدير کارخانه هاي بافتينه و بافتسان نيز در اين بازديد گفت: ظرفيت اين شرکت توليد 19 هزار تن انواع پارچه هاي بهداشتي، پزشکي و صنعتي در سال است و هم اينک 90 تن در اين شرکت مشغول به فعاليت هستند.
خسرو حبيب بيگي اظهار داشت: به زودي فناوري نوين ديگري (بيم) به اين شرکت اضافه مي شود که مي تواند کيفيت محصولات اين واحد صنعتي را افزايش دهد.
وي افزود: راه اندازي خط دوم توليد اين شرکت نيز در دست اقدام است که با توليد سالانه 23 هزار تن و با سرمايه گذاري ارزي 35 ميليون يورو در حال احداث است و براي 120 تن اشتغال ايجاد مي کند.
حبيب بيگي گفت: با راه اندازي فناوري نوين ياد شده 9 هزار تن و در خط دوم اين واحد بزرگ صنعتي 23 هزار تن به ظرفيت توليد اضافه مي شود که در مجموع ميزان توليد اين شرکت به حدود 51 هزار تن در سال مي رسد.
وي عمده ترين مشکل اين واحد را کمبود مواد اوليه عنوان کرد و خواستار کمک مسئولان براي رفع اين مشکل شد.
7528/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان