Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه اول سیما افزود: پروژه قزوین - رشت و رشت آستارا جزء حلقه های مفقوده کریدور شمال به جنوب بوده که با همت دست اندرکاران مربوطه طی سالهای اخیر ، امروز به ثمر نشسته و آماده افتتاح آن هستیم.

او از کلید خوردن 2 پروژه دیگر پس از افتتاح قزوین - رشت خبر داد : پروژه های خط آهن رشت - آستارا و دیگری رشت بندر کاسپین و بندرانزلی دو پروژه ای هستند که پس از افتتاح خط آهن رشت - قزوین کلید خواهند خورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق زمان بندی های انجام شده ، پروژه رشت - بندر کاسپین در سال آینده به بهره برداری می رسد پروژه انزلی هم حدود 2 سال به طول می انجامد .

اسلامی گفت: ​پروژه آستارا نیاز به حدود 48 ماه کار و تلاش دارد که باید در قطعات هشت گانه ای که تعریف شده آغاز عملیات گردد.

وزیر راه و شهرسازی از جزئیات جلسه با همتای آذربایجانی اش خاطرنشان کرد: مذاکرات مفصل و موثری داشتیم. پیشتر هم در پروژه آستارا - آستارا با جمهوری آذربایجان همکاری داشته ایم .

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم