Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه نوروز ۹۸ و به منظور کمک به خانواده های بی بضاعت آیین جشن احسان و نیکوکاری در مدارس شهرستان های دهگانه استان ایلام به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بار دیگر مردم نوعدوست و مهرورز استان ایلام همزمان با دیگر هموطنان خود برای خلق حماسه ای دیگر از احسان و نیکوکاری خود بهر صحنه آمده اند تا نشان دهند در این شرایط سخت اقتصادی و تورم موجود در بازار نیازمندان و افراد کم بضاعت جامعه را فراموش نکرده و آنها را نیز در شادی های خود سهیم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سنت حسنه برگزاری جشن احسان و نیکوکاری امسال نیز در مدارس کشور و استان ایلام برگزار می شود تا دانش آموزان محروم جامعه برای ایام نوروز باستانی دغدغه کمتری داشته و شادی و لبخند بر لبان آنها نقش ببندد.

 

دانش آموزان ایلامی نیز در آستانه تعطیلات نوروز به یاری همکلاسی های بی بضاعت خود شتافته و با حضور پرشور در آیین جشن احسان و نیکوکاری کمک های هرچند اندک خود را بدون چشم داشت نثار هموطنان خود می کنند.

 

آیین نمادین این مراسم نیز امروز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در دبیرستان دخترانه شهید آوینی شهر ایلام با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام در این مراسم با تجلیل از حس نوعدوستی ملت ایران در همه شرایط سخت گفت: ملت ایران ثابت کرده اند در شرایط سخت و تحریم اتحاد و انسجام و همبستگی خود را بیشتر نشان می دهند و دشمنان بدانند نمس توانند این حس غرور و افتخار را از ملت ایران بگیرند.

 

ضیاء رضایی، افزود: برگزاری جشن های احسان و نیکوکاری از نمادهای این همبستگی ملی است تا نشان بدهیم هیچگاه هموطنان محروم خود را فراموش نمی کنیم و در این مسیر نیز همواره دانش آموزان پیشقدم بوده اند.

 

رضایی،یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار این استان نزدیک به ۲۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند که این میـزان نسبت به سال ما قبل آن نزدیک به ۴۰ درصد افزایش و پیش بینی می شود امسال بیشتر شود.

 

وی، تصریح کرد: نخستین روز این جشن امروز در مدارس برگزار و کمک های جمع آوری شده هفته آینده بین دانش آموزان نیازمند مناطق مختلف استان قرار خواهد گرفت.

 

رضایی، اظهار کرد: برای جشن فردا نیز ۱۷۷ پایگاه پیش بینی و در مناطق مختلف و اماکن عمومی استان دایر و کمک های مردم نوعدوست را جمع آوری خواهند کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام، خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده تا قبل از عید بین مددجویان و نیازمندان استان قرار خواهد گرفت.

 

 

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری کانون های فرهنگی هنری مساجد عکس نگاشت اردبیل مجمع تشخیص مصلحت نظام گام دوم انقلاب جشن احسان و نیکوکاری هفته احسان و نیکوکاری احسان و نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است